شارژ شگفت انگیز لنوو z5

شارژ شگفت انگیز اغلب برای شارژ خدمات ایرانسل  و همراه اول به کار می رود. اما این بار مقصود ما از شارژ شگفت انگیز لنوو z5 است.

اما چرا شارژ این نوع موبایل ازدید ما شگفت انگیز محسوب می شود. تا کنون اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند لنوو z5 منتشر شده است. بر اساس جدیدترین تیزر، کاربران می‌توانند با این دستگاه در حالت بدون شارژ تا ۳۰ دقیقه مکالمه کنند.

بر اساس اطلاعات اولیه این محصول با شارژ شگفت انگیزش، در ماه ژوئن به صورت رسمی رونمایی می شود. به نظر می رسد شرکت سازنده این اسمارت فون قصد دارد تا زمان معرفی این محصول برخی از ویژگی های آن را برای کاربران فاش کند.

شرکت لنوو برای این محصول خود ۴ ترابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.شارژ دهی باتری گوشی هوشمند لنوو Z5 در حالت استندبای به ۴۵ روز می رسد. در حالی که ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نشده است، معاون مدیر عامل لنوو ادعا می کند که کاربر در زمان شارژ صفر درصد می تواند با Z5 به مدت ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت مکالمه کند.

همانطور که مشخص است، طی ماه های گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده است. این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصد بهره می برد.

اگرچه لنوو اطلاعات مربوط به شارژدهی این دستگاه را منتشر کرده است، ولی ظرفیت باتری و همچنین نحوه مدیریت آن توسط لنوو برای ما نامشخص است.

اگر شما هم اهل صحبت کردن طولانی با موبایل خود باشید، به خوبی می دانید که قدرت شارز بالا از چه اهمیتی برخوردار است. بنابراین حق را به ما می دهید که از تیتر شارژ شگفت انگیز استفاده کردیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *