گوشی P30 Pro هواوی

اوایل که برندهای چینی گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه و سه گانه عرضه کردند، به طور پیش فرض بر روی عکس‌های گرفته شده با آنها واترمارک دوربین حک می‌شد. هرچند حالا این کار تقریباً منسوخ شده است، اما دست کم یکی از مشخصات اصلی دوربین گوشی P30 Pro هواوی را تأیید می‌کند.

احتمالاً می دانید هواوی خود را برای برگزاری یک مراسم رسمی در روز 26 مارس در پاریس آماده می‌کند و شاهد رونمایی رسمی از گوشی P30 Pro خواهیم بود. اما پیش از آن مدیر عامل هواوی با انتشاری تصویری که واترمارک دوربین این گوشی بر روی آن حک شده، خبر از وجود چهار دوربین پشتی داده است. حالا می دانیم این گوشی از چهار دوربین پشتی بهره می‌برد.

گوشی P30 Pro هواوی

مدیر عامل هواوی به مناسبت جشنواره فانوس تایوان تصویری از ماه را بر روی شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که واترمارک گوشی P30 Pro بر روی آن به چشم می‌خورد. البته بخش‌هایی از واترمارک محو شده‌اند اما برای تأیید وجود دوربین چهارگانه کافی است. مطمئناً مدیر عامل هواوی می‌توانسته واترمارک را از منوی تنظیمات دوربین غیر فعال کند اما این کار را نکرده است.

علی رغم محو شدگی، می‌توان گفته این واترمارک Leica quad camera و P30 Pro را در خود دارد. همچنین باید در نظر داشت کلمه محو شده قبل از Pro بسیار کوتاه‌تر از آن است که Mate باشد و همان P30 محتمل‌تر است.

منبع: شهر سخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *