گلایه برخی کاربران از مشکلات iOS 14.6

مدتی پیش بود که اپل آپدیت iOS 14.6 را برای گوشی‌های آیفون منتشر کرد اما به تازگی مشکلات iOS 14.6 مبنی بر مصرف بیش از اندازه انرژی و داغ شدن گوشی‌های آیفون توسط کاربران گزارش شده است.

هفته پیش نسخه iOS 14.6 برای طیف وسیعی از گوشی‌های آیفون منتشر شد. این نسخه قابلیت‌های جدیدی مانند Apple Card Family و پشتیبانی از اشتراک‌های پادکست اپل را با خود به همراه داشت.

هنوز یک هفته از انتشار این آپدیت نگذشته که تعدادی از کاربران آیفون با ثبت شکایاتی از مشکلات به‌وجود آمده در رابطه با مصرف باتری و داغ شدن آیفون خودشان پس از بروزرسانی اخیر گلایه داشته‌‌اند.

برخی از کاربران پس از نصب این آپدیت متوجه مصرف بیش از حد باتری نسبت به قبل شده بودند که با این وجود آیفون آنها زودتر از همیشه خاموش می‌شد. البته با نگاهی به فروم‌ها و گروه‌های اپل می‌توان به‌راحتی متوجه این موضوع شد.

 

گلایه برخی کاربران از مشکلات iOS 14.6

با نگاهی به این سایت‌ها می‌توان فهمید که گوشی‌های زیادی به‌خصوص آیفون 11 پرو و آیفون 12 پرو دچار مشکل مصرف باتری شده‌‌اند. علاوه بر این بیشتر گزارشات توسط کاربران با گوشی‌های مختلفی که به iOS 14.6 آپدیت شده‌اند ثبت شده است.

برخی از کاربران هم گفته‌‌اند که گوشی آنها در مواقع وب‌گردی و استفاده از مرورگر Safari بیش از حد داغ شده و در اجرای بازی‌ها این مشکل مشهودتر است. البته تمام این کاربران ادعا کرده‌اند که گوشی آنها قبل از این بروزرسانی به‌خوبی کار می‌کرده است.

همچنین مشکل داغ شدن گوشی بیشتر از سوی کاربران آیفون 12 پرو و آیفون 12 مینی گزارش شده است. البته باید این را هم در نظر داشت که بروزرسانی‌های نرم‌افزاری ممکن است در هر دستگاهی موجب افزایش مصرف منابع خصوصاً باتری شود.

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که هنوز یک هفته از انتشار این آپدیت نگذشته است. در صورت صحت ادعای کاربران اپل با انتشار یک آپدیت جدید این مشکل را رفع خواهد کرد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *