نوکیا قهرمان ماراتن نفسگیر بارسلون شد

برند نوکیا قهرمان ماراتن نفسگیر بارسلون شد. این برند، موفق شد عنوان پربازدید ترین قهرمان موبایل جهان را در این ماراتن به دست آورد.

برای بسیاری از برندهای موبایلی بسیار مهم است که پس از رسیدن به جایگاه مطمئن در بازار فروش در نمایشگاه های بین المللی نیز مورد توجه قرار گیرند.

این موضوع کمک می کند، افراد در نمایشگاه های بعدی نیز بیشتر به سراغ این برندها رفته و برای خرید انتخابشان کنند. اکنون برخی آمارهای رسمی حکایت از آن دارند که نوکیا قهرمان ماراتن نفسگیر بارسلون شده است.

درواقع این این برند قدیمی موفق شده از پس حاشیه ها بر آمده و وارد روزهای درخشان خود شود،  تا حدی که نوکیا عنوان “پربازدیدترین و البته بحث برانگیز ترین برند تکنولوژی” حاضر در رویداد کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون اسپانیا ثبت شده است.

البته شایان ذکر است سامسونگ نیز در رقابتی جدی با نوکیا قرار داشت و به عنوان دوم رسیده است.اما با توجه به این که مدت ها بود خبری از این برند در محافل جهانی نبود . این موفقیت به کام هواداران بسیار خوشایند بوده است .

علت دوم شدن سامسونگ و پیشی گرفتن از دیگر برندها را می توان معرفی پرچمداران جدید این برند یعنی  گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، دانست.

جالب است بدانید رتبه های بعدی در اختیار هواوی،  گوگل و اپل است. نگاهی به این جدول و تنوع نژادی برندها نشان می دهد، موفقیت انحصاری نیست و از کره تا آمریکا را در بر می گیرد.

با توجه به این که چینی ها نیز حضوری پر رنگ در این نمایشگاه داشتند، می توان حدس زد به زودی ، نرخ موفقیت برندهای آسیایی در بازار جهانی موبایل خیره کننده خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *