مک بوک پرو 16 اینچی

اخیراً یک وبلاگ فرانسوی در فایل‌های منبع نسخه آزمایشی مک OS کاتالینا (10.15.1) تصاویری تصاویر جالبی از رندر محصول جدید اپل را کشف کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تصاویر مربوط به نسخه خاکستری و نقره‌ای مک بوک پرو 16 اینچی هستند.

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، حاشیه صفحه نمایش در این محصول نسبت به نسخه‌های قبلی کاهش پیدا کرده است؛ همچنین به گفته این وبلاگ فرانسوی، این دو عکس در پوشه‌هایی با نام “macbookpro-16-silver” و “macbook-pro-gray” ذخیره شده بودند. پیش از این تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو اطلاعات مشابهی را در خصوص این محصول منتشر کرده بود.

مک‌بوک پرو 16 اینچی

به گفته برخی از منابع معتبر، صفحه نمایش مک بوک پرو 16 اینچی از رزولوشن 3072*1920 پشتیبانی می‌کند و برای قدرت پردازشی به نسل نهم پردازنده‌های اینتل مجهز شده است به احتمال بسیار زیاد مانند نسخه رده بالا مک‌بوک پرو اینچی، شاهد استفاده از پردازنده 8 هسته i9 اینتل در این محصول خواهیم بود.

گفته می‌شود که اپل تصمیم گرفته تا در این مک‌بوک پرو 16 از کیبورد با سوئیچ‌های قیچی شکل استفاده کند، تا از شر خرابی کلید‌های پروانه‌ای خلاص شود. بدون شک بزرگ‌ترین تغییر مک‌بوک پرو 16 اینچ نسبت به نسخه‌های دیگر، در ابعاد صفحه نمایش و کاهش حاشیه تصویر است؛ البته اپل همچنان در این زمینه با رقبای خود فاصله بسیاری دارد.

مک بوک پرو 16 اینچی

پیش از این برخی از منابع خبری اعلام کرده بودند که اپل قصد دارد تا در نسل آینده مک‌بوک پرو از صفحه نمایش Mini-LED استفاده کند، اما این موضوع تا سال آینده محقق نخواهد شد. بدون شک تصاویر منتشر شده متعلق به مک بوک پرو 16 اینچی است و این موضوع وجود این محصول را تایید می‌کند، اما همچنان تاریخ عرضه و رونمایی این محصول نا مشخص است.

پیش از این طراحی محصولات جدید اپل، به همین شکل لو رفته بود و پس از مدتی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص زمان عرضه و قابلیت‌های کلیدی آن‌ها بودیم، در همین راستا انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این محصول باشیم. همچنین برخی از رسانه‌ها معتقدند که مک بوک پرو 16 اینچی در رویداد بعدی اپل معرفی خواهد شد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *