نسخه پایدار مرورگر Chromium Edge مایکروسافت

مایکروسافت با سرعت تمام در حال تلاش برای آماده کردن به موقع مرورگر جدید Chromium Edge است اما حالا مشخص شده نسخه پایدار مرورگر Chromium Edge بدون اینکه به طور رسمی اعلام شود، بر رو سرورهای مایکروسافت در دسترس است.

در حال حاضر تنها بیلدهای پیش نمایش Chromium Edge به طور رسمی معرفی شده اند اما اگر عبارت Microsoft Edge stable را در گوگل سرچ کنید، به لینک دانلود نسخه پایدار مرورگر Chromium Edge دست می یابید. بنابراین همین حالا می توانید نسخه پایدار مرورگر Chromium Edge را دانلود و نصب کنید.

تاکنون مایکروسافت به طور رسمی خبر در دسترس قرار گرفتن نسخه پایدار Chromium Edge را اعلام نکرده اما فایل نصب آن بر روی سرورهای این کمپانی در دسترس است. از همین رو به نظر می رسد فاصله زیادی با اعلام آن نداشته باشیم.

نسخه پایدار مرورگر Chromium Edge

بیلد پایدار تحت نگارش 78.0.276.19 در دسترس قرار گرفته و نه تنها به آسانی نصب می شود، بلکه همه چیز درست به نظر می رسد. از این رو به نظر نمی رسد این صرفاً یک اشتباه باشد.

مایکروسافت در آپدیت موسوم به 20H1 ویندوز 10 که در بهار سال 2020 منتشر خواهد شد، مرورگر جدید Chromium Edge را به عنوان مرورگر پیش فرض ویندوز جایگزین نسخه فعلی Microsoft Edge می کند. البته مرورگر جدید نیز Microsoft Edge خوانده می شود اما بر پایه موتور Chromium گوگل ساخته شده است.

انتظار می رود آپدیت 20H1 ویندوز 10 در ماه مارس آماده شود و در ماه آوریل یا نهایتاً مِی 2020 در دسترس قرار بگیرد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *