مدلهای جدید لپ‌ تاپ HP برای حرفه‌ای ها

مدل‌های جدید لپ‌تاپ HP شامل لپ‌تاپ‌های تجاری EliteBook و ورک استیشن‌هایZBook رونمایی شدن که دارای ویژگی‌های امنیتی جدید و طراحی زیباتر هستند.

سه مدل EliteBook جدید، طراحی و کیفیت ساخت سری 1000 را با بدنه‌ی آلومینیومی براق خود به سری پایین‌تر 800 آورده اند. از لحاظ سخت‌افزاری مدل‌های EliteBook 820 13 اینچی، EliteBook 840 G5 14 اینچی و EliteBook 850 G5 15.6 اینچی به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نسل هشتم vPro اینتل به همراه 32 گیگابایت رمDDR4 و 1 ترابایت PCIe NVMe M.2 SSD بروزرسانی شده اند. HP همچنین قول دوام باتری 14 ساعته به همراه قابلیت شارژ سریع که باتری را در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌کند را داده است.مدل‌های 840 و 850 همچنین می‌توانند به صورت جداگانه به گرافیک AMD Radeon RX540 مجهز شوند.

مدل‌های جدید لپ‌تاپ HP

این روز‌ها نگرانی‌هایی در مورد هک وب‌کم و میکروفون لپ‌تاپ‌ها برای جاسوسی از افراد وجود دارد و از این رو اغلب به مردم توصیه می‌شود که در هنگام عدم استفاده روی وب‌کم و میکروفون خود را با چسب بپوشانند. به نظر می‌رسد اچ‌پی نیز همین ایده را دارد و به همین دلیل EliteBook های جدید دارای یک کاور برای وب‌کم هستند. این مورد یک تکنولوژی خاص جدید نیست اما می‌تواند برای کسانی که به امنیت خود اهمیت می‌دهند مفید باشد. این خلاقیت شبیه مورد استفاده شده در ThinkPadهایی است که لنوو در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. البته اچ‌پی این کاور را در مدل‌های لمسی به دلایلی حذف کرده است.

وب‌کم و میکروفون لپ‌تاپ‌

این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای گواهی MIL-STD 810G هستند که بدین معنی است که توان مقاومت در برابر سقوط، لرزش، رطوبت، موج انفجار و غیره را دارند.

علاوه بر‌ این یک میکروفون سوم در پشت پنل نمایشگر قرار داده شده است که می‌تواند در دو حالت فردی و کنفرانس استفاده شود. در حالت فردی این میکروفون به عنوان حذف کننده‌ی صدای اضافی عمل کرده و در حالت کنفرانس برای ضبط 360 درجه‌ی صدا استفاده می‌گردد.

ورک‌استیشن‌های جدید HP نیز مدل‌های ZBook 14u و 15u هستند که مشخصات سخت افزاری آن‌ها نیز همانند مشخصات ذکر شده برای EliteBook ها است و از گرافیک‌های مجزای AMD Radeon نیز بهره می‌برند. بنابر ادعای HP مدل ZBook 14u با 17.9 میلیمتر ضخامت نازک‌ترین ورک‌استیشن جهان است. هر دو مدل امکان تجهیز به صفحه‌ی 4K را نیز دارند.

نازک‌ترین ورک‌استیشن جهان

تمام این مدل‌ها دارای قابلیت‌های محبوبی از جمله ویژگی PhoneWise هستند که گوشی شما را به صورت بی‌سیم به لپ تاپ وصل کرده و امکان دریافت و ارسال پیامک و پاسخگویی و برقراری تماس از طریق لپ تاپ را به شما می‌دهد. قابلیت Sure Viewدر نمایشگر نیز از نگاه دزدانه‌ی دیگران به صفحه‌ی شما جلوگیری می‌کند. اگر کسی از زاویه‌ای بیش از 30 یا 40 درجه به صفحه نگاه کند چیزی بر روی صفحه نخواهد دید. البته این قابلیت تنها بر روی رزولوشن Full HD وجود دارد.

ویژگی PhoneWise

با توجه به اینکه هر دو سری برای حرفه‌ای ها طراحی شده اند. اچ‌پی EliteBook وZBook های جدید خود را به چندین ویژگی امنیتی مجهز کرده است. علاوه بر سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از Windows Hello و درپوش وب‌کم که در بالا ذکر شد، ویژگیSure Start در هنگام روشن شدن ورژن BIOS را با ورژن اصلی آن مقایسه می‌کند تا متوجه شود دچار خرابی هست یا خیر و همچنین رمزگذاری بهتری را نیز ارائه می‌کند. Sure Click از حملات از طریق مرورگر جلوگیری کرده و Sure Recovery نیز امکان ریکاوری از طریق اینترنت را می‌دهد.

انتظار می‌رود EliteBook های جدید در اواخر ماه فوریه با قیمت‌های 1,029، 1,039 و1,049 برای مدل‌های 830،840 و 850 عرضه شوند. ZBook ها نیز در زمان مشابه با قیمت‌های 1,099 و 1,109 برای مدل 14u و 15u در دسترس خواهند بود.

منبع: شهر سخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *