دانلود فیلم از نتفلیکس

دانلود فیلم از نتفلیکس: نتفلیکس به تازگی خبر از قابلیت دانلود فیلم ها و سریال های خود برای تماشای آفلاین به کاربران داد.

محتوای نتفلیکس از طریق دستگاه های متصل به اینترنت، از جمله آن تلویزیون های هوشمند، پخش کننده های بلوری، پخش کننده های رسانه، کنسول های بازی، تلفن های هوشمند و تبلت ها قابل اجراست. البته Netflix رایگان نیست ولی می توانید به مدت 30 روز از آن رایگان استفاده کنید.

برای خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس یا هر نوع اکانت دیگری می توانید از خدمات پرداخت با پی پال یا دیگر روش ها استفاده کنید. پس از خرید اکانت نتفلیکس را خریداری و بر روی تلویزیون خود نصب کنید، منویی در تلویزیون شما ظاهر می شود که می توانید توسط آن از بین هزاران برنامه تلویزیونی و فیلم انتخاب یا از قابلیت جستجو استفاده کنید. بدیهی است که برای دیدن برنامه های نتفلیکس نیاز به اینترنت پر سرعت دارید که البته ترافیک اینترنت نیز مصرف خواهد شد و بنابراین می بایست یک اینترنت پر سرعت ترجیحا با مصرف ترافیک نامحدود داشته باشید!

اما می توانید بدون اینکه به تماشای آنلاین بپردازید، این فیلم ها را دانلود کرده و سر فرصت تماشا کنید. بعد از سال ها بالاخره نتفلیکس قابلیت دانلود فیلم ها و نمایش هایش را برای تماشای آفلاین برای کاربران فعال کرد. اما چطور می توان این فیلم ها و سریال های پرطرفدار را دانلود کرد؟

  • به روز رسانی کنید

دانلود فیلم از نتفلیکس

در ابتدا لازم است مطمئن شوید که برنامه نتفلیکس شما به روز است. در صورتی که نبود می توانید به سادگی با کلیک بر روی برنامه نتفلیکس در اپ استور یا پلی استور آن را به روزرسانی کنید.

  • تنظیم کیفیت دانلود

تنظیم کیفیت دانلود از نتفلیکس

مرحله بعدی تعیین سطح کیفیت دانلود فیلم یا سریال است که دو بخش استاندارد و کیفیت بالا برای آن وجود دارد که مورد دوم کیفیتی میان 720 پیکسل و 1080 پیکسل برایتان ایجاد می کند. کیفیت پایین تر نیاز به فضای ذخیره سازی کمتری داشته و میزان سرعت دانلود فیلم بیشتر است. دانلود در حالت استاندارد ممکن است بر روی گوشی شما مناسب باشد، اما برای تلویزیون و تبلت وضوح تصویر بالاتر لازم است.

  • دانلود را اغاز کنید

دانلود فیلم از نتفلیکس

از لیست فیلمهایی که جستجو کرده اید کنار علامت دانلود زده و شروع به دانلود آنها کنید. البته ممکن است نتفلیکس برای برخی از عناوین امکان دانلود را فراهم نکرده باشد، اما برای اکثر سریال ها و فیلم ها می توانید با زدن دکمه دانلود اقدام به دانلود آنها کنید. وقتی دانلود به پایان رسید یک نوتیفیکیشن نمایش داده میشود تا شما متوجه شوید دانلود تمام شد. از قسمت My downloads نیز می توانید لیست فیلمهای دانلود شده خود را ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *