سیستم مورد نیاز بازی Redfall

جدیدترین ساخته استودیو آرکین، یک عنوان ترسناک و شوتر اول شخص است که به تازگی زمان عرضه و سیستم مورد نیاز بازی Redfall مشخص شده است. به نظر می‌آید گیمرها از ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) می‌توانند Redfall را خریداری و بازی کنند.

توسعه‌دهندگان Redfall ویدیویی را از گیم پلی بازی به اشتراک گذاشتند. گیمرها در این بازی با ماموریت‌های هیجان‌انگیزی برای آزادسازی شهر Redfall روبرو می‌شوند و باید از پس انواع و اقسام خون‌آشام‌ها برآمده و سبک‌های مختلف گیم‌پلی را تجربه کنند.

سیستم مورد نیاز بازی Redfall

بازی Redfall در جریان نمایشگاه E3 2021 معرفی شده و قرار بود در ابتدای سال گذشته میلادی عرضه شود. با این حال Redfall درست مثل خیلی از عناوین بزرگ تاخیر خورد و اکنون در بهار سال بعد به دست گیمرها می‌رسد.

ردفال در واقع تمرکز اصلی خود را روی سبک چندنفره و جهان باز گذاشته و هریک از ۴ قهرمان موجود در آن قابلیت‌ها شخصی‌سازی و مهارت‌های مختص خود را دارند. بازی Redfall روز ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری X و S و PC با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق اشتراک گیم پس از روز نخست عرضه این بازی را تجربه کنند. در ادامه مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی Returnal لیست شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Redfall:

  • سیستم عامل: نگارش 64 بیتی ویندوز 10 یا ویندوز 11
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 1600 یا Intel Core i5-8400
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 580 6 GB یا NVIDIA GeForce GTX 1070 6 GB
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • مناسب برای: 720p 60fps
  • حافظه آزاد: 100 گیگابایت SSD

منبع:شهرسخت‌افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *