بهترین راه استفاده از بیت کوین در ایران

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همچنان برای استفاده از بیت کوین خود سرویس مناسبی پیدا نکرده اید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با بهترین راه های استفاده از بیت کوین در ایران آشنا می کنیم.

با وجود اینکه این روزها از تب و تاب بیت کوین کم شده، اما همچنان افراد زیادی هستند که با این ارز دیجیتال سر و کار دارند. بیت کوین در حال حاضر محبوب ترین ارز مجازی موجود است که درصد بالایی مشغول استخراج آن هستند.

برخی کشورها تکنولوژی های مورد نیاز برای پذیرش بیت کوین در فروشگاه های مجازی و آنلاین را فراهم کرده اند، اما در کشور ما متاسفانه چنین حرکتی انجام نشده و افراد باید راه های دیگری را برای استفاده از بیت کوین خود امتحان کنند. جالب است بدانید در تعدادی از کشورها خودپردازهای مخصوص بیت کوین طراحی شده و افراد می توانند از آن ها برای نقد کردن بیت کوین استفاده کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور ما راه مستقیم و بدون واسطه برای استفاده از بیت کوین وجود نداشته، افراد می توانند با خرید گیفت کارت و یا استفاده از سرویس های آنلاین، به نحوی ارز دیجیتال خود را به پول تبدیل کنند.

در ادامه شما را با تعدادی از این سرویس های موجود برای استفاده از بیت کوین به صورت آنلاین آشنا می کنیم.

eGifter

این وبسایت شرایط خرید گیفت کارت توسط بیت کوین را برای کاربران محیا کرده است. در eGifter گیفت کارت ها به صورت دسته بندی شده قرار دارند و شما می توانید در هر گروه، کارت های مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این سرویس امکان خرید گیفت کارت آی تونز، اشتراک شبکه های تلویزیونی اینترنتی، Tidal، پلی استیشن، ایکس باکس و بسیاری دیگر از این موارد موجود است.

وب سایت eGifter

Microsoft

وبسایت مایکروسافت طی اقدام جالبی تراکنش با بیت کوین را در دسترس کاربران قرار داده است. توسط این ویژگی می توانید با شارژ حساب کاربری مایکروسافت خود از استور آن بازی، فیلم و نرم افزار خریداری کنید. امکان استفاده از ایکس باکس استور هم در این بخش وجود دارد.

وبسایت مایکروسافت

Gyft

یکی دیگر از بهترین سرویس های موجود برای خرید گیفت کارت توسط بیت کوین Gyft است که در آن بیش از 200 سرویس مختلف پشتیبانی می شود. توسط Gyft می توانید برای خرید گیفت کارت اپل، ایکس باکس، گوگل پلی، مایکروسافت و بسیاری دیگر از این دسته سرویس ها اقدام کنید.

وبسایت Gyft

Bitpay

Bitpay در واقع یک سرویس کیف پول بیت کوین بوده که از قابلیت خرید گیفت کارت با بیت کوین هم بهره مند شده است. این سرویس به دو صورت اپلیکیشن و تحت وب در دسترس بوده و کار با آن بسیار آسان است. توسط Bitpay می توانید گیفت کارت سرویس های محبوبی مانند گوگل را خریداری کنید.

وبسایت Bitpay

Namecheap

یکی دیگر از سرویس هایی که کاربران ایرانی می توانند توسط بیت کوین از آن استفاده کنند، Namecheap است. Namecheap یک وبسایت خرید دامنه اینترنتی بوده که امکان تراکنش با بیت کوین را فراهم کرده است. کار با این سرویس آسان بوده و تنها کافی است نام دامنه مورد نظر خود را در آن وارد و سپس در صورت آزادن بودن، آن را خریداری کنید.

وبسایت Namecheap

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *