بنچمارک گیمینگ تست لپ تاپ و کامپیوتر

آیا نگران اجرا شدن بازی بازی‌هایی نظیر Street Fighter V بر روی سیستم خود هستید؟ شرکت Capcom به تازگی یک نرم افزار سبُک را در قالب یک بنچمارک گیمینگ تست لپ تاپ و کامپیوتر منتشر کرده است که با سنجش و تست سخت افزارهای سیستم، امکان اجرای بازی را بر روی آن تست کرده و در نهایت نتیجه به همراه نرخ فریم، برای شما اعلام می‌شود. اقدامی که شاید بد نباشد که از سوی دیگر سازندگان بازی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بازی Street Fighter V برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد. این بازی برای سکوهای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس عرضه شد. چندی پیش، Capcom یک نسخه دیگر از این بازی را تحت عنوان Street Fighter V Champion Edition منتشر کرده و اینک طی یک اقدام جالب توجه و تحسین برانگیز، یک بنچمارک رایگان را منتشر کرده است.

بنچمارک گیمینگ برای تست لپ تاپ و کامپیوتر

این بنچمارک به سرعت بر روی سیستم شما نصب شده و پس از نمایش یک دمو، سخت افزارهای کامپیوتر و یا لپ تاپ را به جهت اجرای بازی Street Fighter V Champion Edition محک می زند. سپس به شما اعلام می‌کند که وضعیت سیستم شما به منظور اجرای این بازی چگونه بوده و در نهایت بخشی از این بنچمارک، بیشینه نرخ فریم بر روی وضوح FHD را نیز اعلام می‌کند. در نتیجه گیمرها پیش از خرید این بازی، می‌توانند از امکان اجرای آن بر روی سیستم مطمئن شوند.

بنچمارک گیمینگ برای تست لپ تاپ و کامپیوتر

یکی دیگر از ویژگی‌های این بنچمارک، امکان آزمایش برای بازی‌های مشابه است. به این ترتیب که با نصب و آزمایش سیستم خود می‌توانید کامپیوتر و یا لپ تاپ را از نظر اجرای بازی‌هایی در این حد و اندازه محک بزنید. در تصویر بالا، حداقل سیستم درخواستی و پیشنهادی به جهت اجرای این برنامه را خواهید دید. در صورت نیاز، می‌توانید از این لینک اقدام به دانلود بنچمارک Street Fighter V Benchmark کنید.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *