برند جدید سامسونگ به نام اونیکس

شرکت سامسونگ از برند جدید خود به نام اونیکس (ONYX) در تولید نمایشگرهای ال‌ ای‌ دی به عنوان نسل جدید پرده سینما، بصورت رسمی رونمایی کرد.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه سینماکان (CinemaCon) سال گذشته امکان پیدا کرده بودند برای اولین بار کیفیت تصویر این صفحه را در یک سالن سینما مشاهده کنند. اما از امسال تمامی سالن‌های سینمایی که از نمایشگرهای سامسونگ استفاده کنند، تحت برند «سامسونگ اونیکس سینما» کار خود را ادامه خواهند داد.

برند اونیکس سامسونگ مسلما با همان کیفیت برند اصلی محصولات خود را تولید و عرضه خواهد کرد. نمایشگرهای سینمایی این برند می‌توانند محتوای سینمایی را با رنگ‌های مشکی واقعی، عمیق و دقیق نمایش دهند. با ترکیب نسبت کونتراست بی‌نهایت و تنظیمات تخصصی، این نمایشگر می‌تواند تصویر را با رنگ‌هایی غنی همراه با تمامی جزییات نمایش دهد.

سئوگ-جی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ می‌گوید با ترکیب رنگهایی شفاف و یکدست در کنار کیفیت تصویر نمایشگرهای LED و صدای کاملا واضح، سینماهای اونیکس سامسونگ از علاقه‌مندان به این صنعت میخواهد تا ماندگارترین و فراگیرترین خاطره خود از دنیای سینما را در اینجا تجربه کنند.

نمایشگرهای اونیکس سامسونگ در عرض‌های مختلف از ۵ تا ۱۰.۳ متر عرضه شده و لذا می‌تواند برای سالن‌های سینما با طراحی‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. شرکت‌کنندگان در نمایشگاه سینماکان ۲۰۱۸ جزو اولین گروه‌هایی بودند که توانستند محیط نمایش چندحسی اونیکس سامسونگ را تجربه کنند.

تمامی نمایشگرهای این برند با همکاری برند هرمان (HARMAN)، صدایی فوق‌العاده شفاف و پایدار تولید میکند که همه صحنه‌های فیلم را زنده می‌کند. این قابلیت‌ جدید باعث میشود تا مشکل معمولی بهتر بودن صدا در بخش‌های عقبی سالن برطرف شده و کل سالن صدایی یکسان را بشنوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *