شارژر وایرلس جدید شیائومی معرفی شد

مراسمی که برای مدت‌ها قرار بود توسط شیائومی در هند برگزار شود، بالاخره امروز برگذار شد. غول چینی دنیای فناوری در این مراسم از Mi 10 5G، نسخه دوم ایرفون‌های Mi True Wireless، Mi Box 4K و شارژر وایرلس جدید شیائومی و 30 واتی بی‌سیم خود رونمایی کرد.

شارژر وایرلس جدید شیائومی

شارژر 30 واتی بی‌سیم شیائومی دارای مسیری جدید برای عبور هوا است که بدون عبور از کویل، هوای خنک را مستقیماً به گوشی می‌رساند. به گفته شیائومی این روش ضمن امنیت بالاتر، بازدهی بهتری نیز دارد.

این وایرلس شارژر دارای ظاهر ارگونومیک ایستاده است که شباهت قابل توجهی نیز پایه‌های نگه دارنده گوشی دارد. البته این مورد چندان هم عجیب نیست چراکه حین و پس اتمام فرایند شارژ دستگاه، شارژر این وظیفه را بر عهده دارد.

همانطور که از نام محصول می‌توان حدس زد، این شارژر توانی معادل 30 وات دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید این شارژر12  وات قدرتمند‌تر از شارژر سیمی موجود در جعبه آیفون 11 پرو مکس است. این شارژ از استاندارد رایج Qi استفاده می‌کند بنابراین با اکثر اسمارت‌فون‌ها و گجت‌هایی که با آن‌ها سر و کار داریم سازگار است.

نکته دیگر درباره این شارژر فن بسیار ساکت و بی‌صدای آن است که امکان شارژ شدن دستگاه را با دمای به مراتب خنک‌تری در مقایسه با دیگر شارژهای بی‌سیم ایستاده فراهم می‌کند.

شارژر وایرلس 30 واتی شیائومی در حال حاضر با قیمتی در حدود 25 دلار در حال پیش‌فروش در کشور هند است. پس از پایان دوره پیش‌فروش، برای سفارش این شارژر باید هزینه‌ای معادل 30 دلار را پرداخت کنید.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *