ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند اپل واچ 6

در سال‌های اخیر شاهد ارائه قابلیت‌های کاربردی بسیاری بر روی ساعت‌های هوشمند اپل بودیم؛ قابلیت‌هایی که اپل واچ را تبدیل به پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی بازار جهانی کرده است. حال اپل تصمیم گرفته تا در نسل ششم اپل واچ قابلیت‌های پایش سلامتی را افزایش دهد و اپل واچ را به کامل‌ترین گجت سلامتی موجود در بازار تبدیل کند. اکنون با ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند اپل واچ 6 همراه ما باشید:

به تازگی یک منبع خبری معتبر با انتشار اطلاعاتی در توییتر مدعی شده است که اپل در نسل ششم ساعت هوشمند اپل واچ از قابلیت‌های پایش سلامت روانی و سنسور سنجش اکسیژن رسانی به خون استفاده کرده است. به گفته این منبع آگاه، ساعت هوشمند اپل واچ 6 از توانایی تشخیص اضطراب بهره می‌برد و با ارائه تمرین‌های پیشنهادی به کاهش سطح اضطراب کاربر کمک می‌کند.

این محصول با استفاده از سنسور پایش ضربان قلب می‌تواند ناهنجاری‌های رفتاری کاربران را تشخیص دهد. در بین قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند اپل، فناوری پایش وضعیت خواب به چشم میخورد که در گذشته شایعه‌هایی در خصوص وجود این فناوری در نسل ششم اپل واچ منتشر شده بود.

ساعت هوشمند اپل واچ 6

این افشاگر توییتری مدعی شده است که طول عمر باتری اپل واچ 6 بسیار بیشتر از نسخه‌های فعلی است؛ همچنین این ساعت هوشمند به نسل جدید تراشه اختصاصی S6 و سنسور oximeter برای سنجش اکسیژن رسانی به خون مجهز شده است. اکسیژن مهم‌ترین ماده برای عملکرد سالم تمام اجزای بدن است و حتی منجر به پیشگیری از سرطان می شود.

به همین دلیل اپل در نسل جدید ساعت هوشمند خود از سنسور oximeter با هدف جلوگیری از کاهش اکسیژن رسانی به خون استفاده کرده است. در حال حاضر نسل چهارم و پنجم اپل واچ به فناوری پایش ضربان قلب مجهز شده‌اند و جان افراد زیادی را نجات داده‌اند. حال ساعت هوشمند اپل واچ با در اختیار داشتن فناوری‌های پایش سلامت روانی، سنسور سنجش اکسیژن رسانی به خون و پایش ضربان قلب تبدیل به یک گجت سلامتی تمام عیار شده است.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *