کالبد شکافی هواوی P30 پرو

به تازگی ویدیوی کالبد شکافی هواوی P30 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد.

هواوی P30 پرو یکی از پیشرفته ترین پرچمداران سال جاری میلادی محسوب می شود که دارای فناوری های زیادی است. به تازگی ویدیوی کالبد شکافی هواوی P30 پرو در فضای مجازی منتشر شده است.

نسخه موجود در این ویدیو، دارای رنگ آبی یخی است. پنل پشتی این گوشی هوشمند شیشه ای بوده که به علت عدم اتصال آن توسط سیم به بدنه، به راحتی قابل جدا شدن است.

در زیر پنل پشتی شاهد قرارگیری برد اصلی به همراه ماژول دوربین ها هستیم. پس از باز کردن چندین پیچ، به تجهیزات مربوط به شارژ بی سیم این گوشی هوشمند دسترسی پیدا می کنیم.

پس از برداشتن باتری، برد دوم نمایان می شود. این بخش از دستگاه، درگاه سیم کارت، میکروفن، پورت USB-C و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را میزبانی می کند. به نظر می رسد اسکنر زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند به راحتی قابل تعویض است.

در این ویدیو، سنسور پریسکوپی هواوی P30 پرو به نمایش گذاشته شده است. این سنسور زوم بالایی را در اختیار کاربران این محصول قرار می دهد.

هواوی در فروردین 98 از پرچمداران جدید خود در شهر پاریس رونمایی کرد. هواوی P30 پرو به عنوان قدرتمندترین پرچمدار نیمه اول سال 2019 این برند، از تجهیزات مناسبی بهره می برد.

قدرت این محصول هواوی را چیپست کایرین 980 تامین می کند و در جلوی آن یک پنل 6.47 اینچی با فناوری OLED قرار گرفته است. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه برابر با 88.6 درصد است.

از دیگر مشخصات هواوی پی 30 پرو می توان به دوربین اصلی چهارگانه، سیستم عامل پیش فرض اندروید پای و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *