دانلود اپلیکیشن VivaVideo ویرایشگر رایگان فیلم

هنگامی که تصویری را فیلمبرداری یا ضبط میکنید، شاید نیاز به برنامه ای برای ساخت و ویرایش ویدئوی خود داشته باشید. اما اگر بخواهید این کار را در گوشی خود انجام دهید، با استفاده از نرم افزار VivaVideo می توانید این کار را انجام دهید. VivaVideo نام یکی از برترین اپلیکیشن های ساخت و ویرایش ویدئو است که برای دستگاه های اندروید ارائه شده است. این برنامه با فراهم کردن ابزارهای قدرتمند و حرفه ای ویرایش ویدئو می تواند در ایجاد ویدئوهای حرفه ای با کیفیت فوق العاده بالا به خوبی عمل کند. در ادامه مطلب با دانلود اپلیکیشن VivaVideo با ما همراه باشید.

ویژگی ها

این برنامه تا کنون توسط بیش از 200 میلیون نفر در سراسر دنیا دانلود شده است و جزو برنامه های برتر در زمینه ویرایش ویدئو و برنامه است. با کمک آن می توانید ویدئوهای خود را ایجاد کنید و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. همین حالا دست به کار شوید و از ویدئوی خود یک اثر هنری بسازید.

با استفاده از نرم افزار ویوا ویدئو می توانید پس از ضبط ویدئو , به آسانی آن را با افکت ها و ابزارهای فوق العاده حرفه ای که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. ویدئوی خودتان را ویرایش کرده و آن را به اثر مدنظر خود بدیل کنید. علاوه بر این , نرم افزار این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا تصاویر شخصی تان را در قالب یک اسلایدشو قرار داده و از این طریق تمام عکس های خود را به یک ویدئو همراه با موسیقی دلخواه و انواع جلوه های گرافیکی تبدیل کنید. شاید در اینستاگرام دیده باشید که بسیاری از کاربران ویدئوهای خود را با VivaVideo می سازند و روی ویدئوهای خود آهنگ و متن می گذارند.

دانلود اپلیکیشن VivaVideo

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به محور تصویر پس زمینه، آهسته کردن حرکت، فیلترها و ابزارهای مختلف ویرایش و زیرنویس اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن VivaVideo

برای دانلود اپلیکیشن VivaVideo از لینک زیر استفاده کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quvideo.xiaoying

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *