دانلود بازی Tower Defense King

بازی موبایلی Tower Defense King یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیک است، این بازی مهیج توسط استودیوی بازی سازی mobirix توسعه پیدا کرده و در استور رسمی گوگل و اپل قرار گرفته است. این بازی جذاب در حدود 75 مگابایت است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان بازی موبایلی استراتژیک هستید دانلود بازی Tower Defense King را از دست ندهید.

این بازی جذابیت های بسیار زیادی دارد. در این بازی بسیار زیبا پس از مدت ها هیولاها با یکدیگر متحد شده اند و قصد حمله به قلمرو شما و نابود کردن آن را دارند.در این بازی باید منتظر حملات مختلف باشید. در این بازی بسیار زیبا باید یک خط دفاعی مقاوم بسازید تا بتوانید از پادشاهی خود دفاع کنید در غیر این صورت حکومت خود را از دست خواهید داد. این بازی شاد در ابتدا مشهور به نظر نرسد اما زمانی که متوجه می شوید این بازی بسیار زیبا بیش از 10 میلیون بار دریافت شده و امتیاز های خوبی را کسب کرده علاقه مندان به دانلود بازی Tower Defense King می شوید.

لینک بازی Tower Defense King از استور رسمی گوگل برای گوشی های اندرویدی

لینک بازی Tower Defense King از استور رسمی اپل برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل iOS

این بازی از بیش از 25 نقشه با طراحی متفاوت تشکیل شده است که دارای سه حالت مختلف بازی است. در این بازی استراتژیک 12 برج معمولی و 9 برج مخصوص چیزهایی هستند که شما در اختیار خواهید داشت تا در مقابل غول هایی که قصد متوقف کردن شما را دارند بایستید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *