دانلود نرم افزار Drops Premium

امروز در این خبر قصد داریم تا به شما دانلود نرم افزار Drops Premium برای سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که می تواند جالب توجه و کاربردی باشد.

دانلود نرم افزار Drops Premium

نرم افزار Drops Premium نرم افزاری است که اجازه نمی دهد یادگیری زبان برای افراد خسته کننده باشد. این برنامه، واژگان مفید را از طریق تصاویر ساده و مینیمالیستی زیبا و بازی های کوچک سریع به ذهن شما می سپارد. این اپلیکیشن کاملا بصری است و به طور مستقیم از تصاویر برای ارتباط استفاده می کند و این شیوه ای بدون واسطه، سریع تر، بهتر و سرگرم کننده تر محسوب می شود.

این نرم افزار دارای محدودیت جلسه 5 دقیقه ای است. محدود کردن زمان یادگیری ممکن است برخلاف روال معمول باشد، اما باعث می شود که نرم افزار Drops Premium به طرز باور نکردنی اعتیاد آور باشد که این در زمانی که در مورد یادگیری زبان صحبت می کنیم بد نیست.

ویژگی خاص این نرم افزار

سازندگان این نرم افزار نگاهی خوب به این موضوع داشته اند که چرا بازی ها بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور هستند، سپس ماهیت آن را به Drops وارد کردند تا یک برنامه بسیار جذاب بسازند. تفاوت آنجا است که در این برنامه شما وقت خود را برای بازی کردن تلف نمی کنید، و در عوض یک دارایی ارزشمند ایجاد می کنید که آن یادگیری یک زبان جدید است.

شما می توانید برای دانلود نرم افزار Drops Premium از لینک زیر استفاده کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.languagedrops.drops.international

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *