گوگل پیکسل 3 لایت XL

گوگل پیکسل 3 لایت XL در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این گوشی هوشمند گوگل به 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

به نظر می رسد گوگل قصد دارد در آینده نزدیک از نسخه لایت گوشی های هوشمند خود رونمایی کند. این محصولات با نام های پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL از راه می رسند.

بسیاری از گزارش هایی که تا به امروز در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده بود، خبر از حضور چیپست اسنپدراگون 670 در آن ها داده بودند. به تازگی گوگل پیکسل 3 لایت XL در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده است.

این دستگاه دارای نام فاکسکان پیکسل 3 ایکس ال است که مسلما محصول آینده گوگل با این نام وارد بازار نمی شود. فاکسکان در حال حاضر وظیفه تولید گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را برعهده دارد و گوشی های آیفون را نیز تولید می کند.

این گوشی هوشمند با نام گوگل پیکسل 3 لایت XL در اختیار خریداران قرار می گیرد. قدرت این محصول را چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند. این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه رم است.

گوگل پیکسل 3 لایت XL

اسنپدراگون 710 در مقایسه با اسنپدراگون 670 قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد. این پردازنده وظیفه تامین قدرت گوشی های گلکسی A8s سامسونگ و نوکیا X7 را بر عهده دارد. گوگل پیکسل 3 لایت XL به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می شود.

گوگل در ماه اکتبر سال گذشته از گوشی پیکسل 3 ایکس ال رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه لایت خود از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برد، البته گوگل برای آن 4 گیگابایت رم در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.3 اینچی، چیپست اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 3430 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *