شرکت Porsche پهپاد مسافربری می سازد

موسسه Automobilewoche به تازگی اعلام کرد که پهپاد مسافربری پورشه با قابلیت حمل مسافر در دست تولید است. این غول اتومبیل سازی در نظر دارد درون های حمل و نقل مسافران را به زودی معرفی کند.

شاید وقت آن رسیده یکی از کارهایی که از شرکت پورش (Porsche) انتظار نداشته اید را با چشم خود ببینید. چرا که این کمپانی در حال کار بر روی دِرون های حمل و نقل مسافر است و در آینده ای نزدیک نیز نمونه اولیه این پروژه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

در حالی که هنوز اطلاعات خاصی در مورد پهپاد مسافربری پورشه منتشر نشده، لازم است بدانید که این وسایل نقلیه توسط مسافر قابل کنترل بوده و نیازی به دریافت گواهی نامه برای راندن آنها نیست. مانند بسیاری از درون ها، بسیاری از عملیات کنترل پرواز این وسایل به صورت خودکار انجام می شود.

در حال حاضر، مسئولان شرکت Porsche هیچ گونه مهر تأییدی بر این قضیه نزده اند، اما ظاهرا این خبر صحت دارد. Detlev von Platen مسئول فروش کمپانی پورش در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که زمان جابجایی وی از فرودگاه اشتوتگارت تا محل کار در شهر تسوفنهاوزن واقع در آلمان حدود 30 دقیقه طول کشید؛ این در حالی است که عملیات جابجایی او از طریق مسیر هوایی، تنها سه دقیقه و نیم زمان برد.

قرارگیری در مسیر خودروهای کنترل شونده می تواند یک نکته مثبت برای شرکت پورشه به حساب آید. اما هدایت و کنترل درون ها توسط مسافرین امری هیجان انگیز و البته تا حدودی خطرناک به نظر می رسد.

اگر شرکت پورش از درون های حمل و نقل مسافر رونمایی نکند، مطمئنا از سیستم جدید عقب خواهد ماند، چرا که اکثر تولیدکنندگان در حال کوچ از سیستم سنتی به قابلیت کنترل خودکار وسایل نقلیه ای هستند که توسط مسافر یا افراد دیگر کنترل می شوند.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *