گوشی دوجی ۵

چندی قبل شرکت دوجی اثبات کرده که قادر به تولید گوشی‌های با صفحه نمایش بدون حاشیه است و بلافاصله شایعاتی از توانایی‌های دوجی در تولید گوشی‌هایی با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش لرزه بر اندام رقبای صاحب نام او انداخت و اکنون این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است.

گوشی دوجی ۵

در ابتدا این شرکت Vivo بود که با معرفی گوشی X20 Plus UD و عرضه محدود آن برای برخی کاربران خاص این نوآوری را معرفی کرد و اکنون گوشی دوجی ۵ (Doogee V) به عنوان دومین گوشی با چنین قابلیتی، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. این محصول دو روز دیگر در ۲۷ فوریه در نمایشگاه MWC 2018 شهر بارسلونای اسپانیا معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعات مندرج در وبسایت رسمی سایت دوجی، گوشی دوجی ۵ دارای صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی آمولد (AMOLED) با ابعاد ۱۸:۹ فول‌اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. در جلوی گوشی نیز خبری از دکمه هوم نخواهد بود و تنها ناچ کوچک در بالا قرار دارد که محل قرارگیری دوربین جلو و اسپیکر مکالمه است. همچنین از این دوربین به عنوان اسکنر تشخیص چهره نیز استفاده خواهد شد.

دوربین دوگانه به همراه فلش دوگانه نیز در پشت دستگاه نصب شده است. دوجی اعلام کرده که این دوربین‌ها دارای کیفیت ۱۶ و ۸ مگاپیکسل هستند. با این حال هیچ اثری از اینکه این لنز‌ها قادر به زوم اپتیکال باشند، مشاهده نمی‌شود. شاید هم تنها برای استفاده از قابلیت افکت بوکه برای تار نمودن پس‌زمینه استفاده خواهند شد. شیشه‌ای بودن پنل پشتی نیز سبب شده است گوشی دوجی ۵ از قابلیت ارتباط حوزه نزدیک یا NFC برخوردار باشد.

طبق آنچه در تصویر قابل دیدن است، شارژ باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر گوشی نیز با استفاده از USB-C انجام می‌گیرد. البته دوجی مشخصات پردازنده، میزان رم و حافظه دستگاه را اعلام نکرده است، با این حال گفته می‌شود که این گوشی از نوعی هوش مصنوعی بهره خواهد برد.

منبع: آی تی رسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *