گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی

گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی جدیدترین گوشی گیمینگ این شرکت است که در نظر دارد 13 اکتبر (21 مهر) از آن رونمایی کند. پس از انتشار تیزرهای تبلیغاتی، مدیران اجرایی شیائومی نیز با انتشار تصاویری از گوشی بلک شارک 4اس ما را به درک بهتری نسبت به مشخصات ظاهری و نمایشگر این گوشی هیجان‌انگیز می‌رسانند.

گوشی بلک شارک 4اس جدید دارای صفحه نمایش E4 AMOLED سامسونگ با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز، نرخ پاسخ‌دهی لمسی فوق سریع و دقت نمایش رنگ قابل مقایسه با مانیتورهای حرفه‌ای است. نمایشگر این گوشی گیمینگ همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز با تاخیر شناسایی تاچ تنها 8.3 میلی ثانیه‌ای را نیز امکان پذیر می‌کند.

گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی

رابط کاربری جدید این گوشی همچنین دارای حالت صفحه نمایش ویژه برای خواندن راحت و طولانی مدت است تا چشم کاربر کمتر آسیب ببیند.

در بدنه پشتی گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی ماژول دوربین سه گانه افقی طراحی خود را از ماژول جزیره‌ای سری Black Shark 4  الهام گرفته است. در این بخش، تنها تفاوت بزرگ این است که این گوشی از طراحی گوشی‌های گیمینگ شیائومی دور شده و ظاهر جدیدی را ارائه می‌دهد که هنوز هم تشابه چندانی با سایر گوشی‌های گیمینگ پرزرق و برق بازار ندارد.

نمایشگر گوشی گیمینگ Black Shark 4S

در این تصاویر همچنین می‌توان دکمه‌های تریگر روی بدنه را دید که گوشی گیمینگ Black Shark 4S شیائومی از نسل قبلی خود به ارث خواهد برد.

گفتنی است که دو روز پیش از معرفی این محصول، بنچمارک AnTuTu را نیز روی آن اجرا کرده‌اند و به دنبال آن، بلک شارک 4اس توانست پادشاه کنونی یعنی Black Shark 4 Pro را شکست دهد. این بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که این گوشی یک گزینه خرید با حافظه 16/512 گیگابایت در اختیار دارد

مشخصات ظاهری و نمایشگر گوشی گیمینگ Black Shark 4S

نتیجه کلی 887734 مجموع عملکرد چهار فاکتور اصلیCPU ، GPU، حافظه و تجربه کاربر است. محاسبات نشان می‌دهد که گوشی بلک شارک 4اس شیائومی، مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس، توانست 3.5 درصد از نسخه قبلی خود پیشی بگیرد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *