گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت معرفی شد

به تازگی ردمی، زیربرند شیائومی، رسماً گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت را معرفی کرده است. این گوشی هوشمند در واقع بازسازی از گوشی هوشمند قدیمی Redmi Note 9 Pro با چند تغییر جزئی است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

گوشی ردمی نوت 10 لایت دارای ظاهری مشابه گوشی قدیمی‌تر ردمی نوت 9 پرو است. این محصول به صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ مجهز است. نمایشگر این گوشی همچنین دارای محافظ Corning Gorilla Glass 5 است و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در بریدگی ناچ حفره‌ای خود جای می‌دهد.

این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین چهارگانه اصلی است که در مرکز بالای بدنه پشتی قرار دارد. این ماژول دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق را شامل می‌شود. این دستگاه همچنین به یک حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور در لبه گوشی جهت امنیت بیشتر مجهز شده است.

در بخش سخت‌افزار، ردمی نوت 10 لایت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 720G با حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی را در اختیار دارد. این گوشی دارای یک باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی است که همان ظرفیت موجود برای گوشی ردمی Note 9 Pro است؛ با این وجود که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی نوت 10 لایت

از نظر اتصالات نیز گوشی Redmi Note 10 Lite دارای جک 3.5 میلی متری هدفون برای صدا و پورت USB Type-C برای شارژ است. این دستگاه سیستم عامل اندروید 11 را به طور پیش‌فرض در اختیار دارد و از رابط کاربری MIUI 12 از پیش نصب شده پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10 لایت برای نسخه 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 189 دلار، برای نسخه 4 گیگابایتی با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی216 دلار و برای نسخه 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی 229 دلار است.

رنگ‌بندی این گوشی دارای سه رنگ مشکی، خاکستری متالیک و سفید یخچالی است. فروش این گوشی هوشمند در 2 اکتبر ساعت 12 شب در هند آغاز می‌شود.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *