گوشی اکسپریا L3 سونی

گوشی اکسپریا L3 سونی نیز با دو لنز دوربین کاربران را به یک خرید مقرون به صرفه دعوت می کند. سری ال این برند قدرتمند مدتی است که توانسته با قیمتی مناسب فروش معمولی را در بازار موبایل تجربه کند. حال به نظر می رسد مدیران این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود را با ویژگی های یک میان رده قدرتمند در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی اکسپریا L3 سونی ؛ موبایل ارزان قیمت مناسب علاقه مندان عکاسی

کمپانی سونی هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند را به صورت رسمی اعلام نکرده اما بدون شک این گوشی هوشمند در گروه موبایل های مقرون به صرفه قرار می گیرد. سونی قصد دارد از معدود تولید کنندگان گوشی هوشمند ارزان قیمت با دو لنز دوربین اصلی لقب گیرد و در این میان نیز یک نکته جالب وجود دارد و آن هم استفاده از یک لنز دوربین تنها در گوشی موبایل پرچمدار سونی دانست.که هیجان بسیاری را برای کاربران خود به همراه آورده است.

گوشی اکسپریا L3 سونی ؛ سونی زیبا تر می شود

سونی مدت ها بود گوشی هوشمند خود را با ظاهری کلاسیک روانه بازار فروش می کرد. این کمپانی پرتجربه به نظر می رسد خبر های خوبی را برای سال جاری کاربران این برند به همراه خواهد داشت. سونی در این گوشی هوشمند مقرون به صرفه از یک ظاهر بسیار زیبا با حاشیه های بسیار کم استفاده کرده است. در این گوشی هوشمند خبری از بریدگی صفحه نمایش نیست که این روز ها طرفداران و مخالفان بسیار زیادی دارد. با این وجود باید شاهد عرضه یک گوشی ارزان قیمت با ظاهر جدید و نسبت تصویر 19 به 9 باشیم.

گوشی اکسپریا L3 سونی

استفاده از پورت تایپ سی در یک موبایل مقرون به صرفه تعجب بر انگیز خواهد بود؟

سونی گوشی های هوشمند خود را در سال های جاری با قیمت های بالاتری روانه بازار فروش می کرد که معمولا سرعت شارژ مناسبی نداشت. حال سونی قصد دارد این مشکل را در سال 2018 برطرف کرده و حتی ارزان ترین محصول خود را نیز با سرعت شارژ بسیار بالا در اختیار کاربران قرار دهد از این رو باید منتظر پورت تایپ سی در این گوشی هوشمند باشیم. تصاویر منتشر شده از این گوشی موبایل این موضوع را به طور کامل تایید می کنند.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟آیا با وجود مشکلات سال های اخیر این برند قدیمی حاضر به خرید محصولات این برند هستید یا ترجیح می دهید از برند های پرفروش بازار استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *