بازی God of War

در یک خبر خوب برای PC گیمرها و عاشقان بازی God of War ، حالا می دانیم این بازی از فناوری‌های گرافیکی مُدرن هر دو انویدیا و AMD برای خلق یک تجربه لذت بخش تر پشتیبانی می‌کند. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

دو هفته قبل سونی تأیید کرد بالاخره عنوان محبوب بازی God of War را از انحصار پلی استیشن خارج می‌کند و برای PC عرضه خواهد شد. پیش از این نیز عناوین انحصاری چون Days Gone or Horizon Zero Dawn برای PC عرضه شده بودند و حتی سونی قصد عرضه Uncharted: Legacy of Thieves Collection را برای پی سی گیمرها دارد.

پشتیبانی بازی God of War از DLSS و FSR

بازی خدای جنگ که در سال 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، تاکنون بیش از 19.5 میلیون کپی از آن به فروش رفته است. نسخه پی سی خدای جنگ به سرعت بر روی پلتفرم‌هایی چون استیم قرار گرفته و شاهد افشای قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن هستیم.

این بازی از وضوح تصویر 4K و مانیتورهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند. همچنین این بازی از انعکاس‌ها و سایه‌های بهبود یافته نسبت به نسخه کنسول بهره می‌برد اما برای بهره‌مندی از آنها باید یک کارت گرافیک پرقدرت و مُدرن چون سری NVIDIA RTX 30 یا AMD RX 6000 داشت. انویدیا تأیید کرده این بازی از فناوری‌های Reflex و DLSS پشتیبانی می‌کند.

فناوری DLSS امکان رندر کردن بازی در وضوح تصویر بالاتر را برای دست یابی به گرافیک بهتر می‌دهد اما لازمه آن داشتن یک پردازنده گرافیکی RTX با هسته Tensor است.

خوشبختانه AMD هم یک فناوری مشابه به نام FidelityFX Super Resolution دارد که توسط بازی God of War پشتیبانی می‌شود. البته آنچه که گفته شد به معنای پشتیبانی از فناوری مزبور تنها بر روی پردازنده‌های گرافیکی با ریزمعماری RDNA و Polaris است. احتمالاً FSR نیز همانند DLSS به افزایش نرخ فریم دهی خواهد انجامید.

بازی God Of War برای PC در روز 14 ژانویه 2022 (24 دی امسال) عرضه می‌شود. پیش فروش این بازی با قیمت 50 دلار آغاز شده است.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *