پرفروش ترین گوشی میان رده سامسونگ

کمپانی کره ایی سامسونگ بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی های اندروید است و این شرکت با وجود مشکلاتی که در چند سال اخیر داشته است همچنان برترین گوشی های هوشمند را در قیمت های مختلف عرضه می کند. سامسونگ تنها بازار پرچم داران را هدف قرار نمی دهد و با عرضه گوشی های متنوع سعی در ارایه برترین خدمات به کاربران را دارد. سامسونگ گوشی های هوشمند سری J و سری A را به عنوان میان رده های سال روانه بازار می کند. سال ۹۶ را می توان در بازار ایران سال بسیار خوبی برای گوشی J7 PRO نامید. این میان رده با فروش بسیار بالای خود نشان داد سامسونگ در هر رده قیمتی می تواند پرفروش ترین گوشی ها را مطابق با نیازهای کاربران تولید کند.

سامسونگ گلکسی J7 Pro

گوشی J7 PRO سامسونگ به اصطلاح یک گوشی همه فن حریف است و شاید نتوان آن را برترین گوشی هوشمند میان رده دانست اما بدون شک وجود امکانات مناسب و طرفدارن بیشمار این برند دوست داشتنی باعث شده است که گوشی J7 PRO به یک معیار برای مقایسه در بازار ایران تبدیل شود و عنوان پرفروش ترین گوشی میان رده سامسونگ را کسب نماید. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان در چهار رنگ آبی،سفید،طلایی و مشکی عرضه می شود.

در ابتدا به مرور برخی مشخصات گوشی J7 PRO می پردازیم:

زمان معرفی  محصول ژوئیه ، ۲۰۱۷
ابعاد ۷.۹ × ۷۴.۷ × ۱۵۲.۴ میلی‌متر
وزن ۱۸۱ گرم
سیم کارت دو سیم کارت (سیم کارت نانو)
سایر ویژگی ها -مجهز به حسگر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)-شیار کارت حافظه و سیم‌کارت‌ها به صورت مجزا است
نوع نمایشگر Super AMOLED ,لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ
سایز نمایشگر ۵.۵اینچ
رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل (~۴۰۱ تراکم پیکسلی در هر اینچ)
محافظ نمایشگر
سایر ویژگی ها -قابلیت Always-on display-قابلیت دریافت ۱۰ لمس به صورت همزمان
 سیستم‌عامل اندروید ۷  (نوقا)
تراشه Exynos 7870 Chipset
پردازنده مرکزی ۸ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی Cortex-A53
پردازنده گرافیکی Mali-T830MP2 GPU
حافظه داخلی ۳۲گیگابایت, ۳ گیگابایت رم
درگاه حافظه میکرو اس‌دی, تا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۳.۰ مگاپیکسل-دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.7

-فاصله کانونی لنز ۲۸ میلی‌متر (Focus Length 27 mm)

ویدئو رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل-دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.9

-دارای فلش از نوع LED

-قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)

سایر قابلیت ها برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR, پاناروما
صدای زنگ MP3, WAV, ویبره, زنگ گوشی
اسپیکر بله
جک ۳.۵ میلی‌متری بله
 قابلیت های صدا
باتری باتری  لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت
فناوری شبکه GSM / HSPA / LTELTE از نوع Cat6 با سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
اتصالات شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
بلوتوث ۴.۱, A2DP, LE
NFC بله
حسگرها قطب‌نما (Compass)  شتاب‌سنج (Accelerometer)¡ مجاورت (Proximity) روشنایی (Light) ژیروسکوپ (Gyro)  اثرانگشت روی قاب جلویی (FingerPrint|Front-Mounted)
سایر قابلیت ها پیام‌رسانی، پیامک, پیام چندرسانه‌ای, ایمیلمرورگر    HTML5

– پخش‌کننده‌ی MP4/WMV/H.264

– پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC

– ویراستار عکس و فیلم

– نمایش‌دهنده‌ی اسناد

-پشتیبانی از ANT پلاس

یک مرور کلی به مشخصات این میان رده پرطرفدار داشتیم . گوشی J7 PRO از  بدنه فلزی یکپارچه با نمایشگری با شیشه ۲.۵ بعدی و استحکام بدنه بالا یکی از مقاو ترین گوشی های میان رده است. اما نکته ایی ک شاید برترین ویژگی این میان رده باشد صفحه نمایش آن است.

جایی که سامسونگ برگ برنده خود را با صفحه نمایش سوپرآمولد به رخ کشیده است. نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده‌شده در جی ۷ پرو، تراکم ۴۰۱ پیکسل بر اینچ که ۷۳.۱ درصد از بخش جلوی گوشی را پوشش می‌دهد بدون شک برترین صفحه نمایش گوشی های میان رده را از آن خود کرده است. همچنین  «ALWAYS ON DISPLAY» نیز در گوشی گنجانده شده است؛ به کمک این قابلیت دیگر نیازی به روشن کردن نمایشگر برای مشاهده‌ی ساعت،‌ تقویم، تماس‌های ازدست‌رفته و پیامک‌های دریافتی نیست.

پرفروش ترین گوشی میان رده سامسونگ

در بخش دوربین سامسونگ گوشی J7 PRO خود را به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز کرده است که بروی آن از پوشش لنزی با گشودگی دریچه ی دیافراگم F/1.7 استفاده شده است. این گشودگی دیافراگم باعث می شود دوربین عملکرد بهتری در محیط های کم نور و تاریک داشته باشد. دوربین اصلی J7 PRO از قابلیت فوکوس اتوماتیک بهره مند می باشد.

در بخش دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دیگر بکارگیری شده است. این سنسور از لنزی با f/1.9 استفاده می کند و امکان ضبط ویدئو با رزولوشن Full HD را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای ثبت عکس هایی بهتر در محیط های تاریک هم از یک فلش LED برای دوربین سلفی این گوشی استفاده شده است.سامسونگ قابلیت «Wide selfie» را نیز در نرم‌افزار دوربین گوشی گنجانده است؛ به کمک این قابلیت که از نظر عملکرد شبیه به حالت پانوراما است، کاربر قادر به ثبت تصاویر سلفی عریض خواهد بود.

به طور کلی دوربین این دستگاه برای یک میان رده بسیار خوب است اما به نظر هواوی با میان رده های خود امکانات بهتری را برای کاربران مهیا کرده است.

گوشی سامسونگ J7 PRO

پردازنده این دستگاه نیز اکسینوس ۷۸۷۰ است یک تراشه ۱۴ نانومتری هشت هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A53 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز. در این بخش نیز سامسونگ به آسانی به یک دستگاه قدرتمند تبدیل شده است و این پردازنده در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T830؛۳۲ گیگ حافظه داخلی و رم نرم افزاری ۳ یک بخش کامل دیگر را برای کاربران آماده کرده است.

در انتها نیز باید به باتری این میان رده اشاره کرد. باتری این گوشی میان رده را میتوان برتر از میان رده های هواوی و الجی دانست که به راحتی می توان ۱۹ ساعت به مکالمه مداوم در حالت ۳G پرداخت که در این قسمت بی رقیب است.

پرفروش ترین گوشی میان رده سامسونگ

در انتها می توان گفت که این گوشی میان رده امکانات بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند و شاید تنها ضعف این دستگاه را اسپیکر ضعیف تر به نسبت گوشی های میان رده دیگر دانست. البته این گوشی آنقدر پرطرفدار بوده است که بتوان این ضعف را نادیده گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *