سامسونگ پرفروش ترین برند تلویزیون های بزرگ

تحقیق شرکتهای GFK و NPD نشان داد درآمد بازارهای جهانی از تلویزیونهای بزرگتر از ۵۵ اینچ در فاصله ماه‌های ژانویه و آگوست ۲۰۱۷، بیش از ۴۰ درصد کل درآمد این بازار را تشکیل میدهد.

از کل فروش تلویزیون در آمریکای شمالی، ۶۰ درصد آن به تلویزیونهای بزرگتر از ۵۵ اینچ و ۳۰ درصد هم به تلویزیون‌های بزرگتر از ۶۰ اینچ تعلق داشت.

در زمینه رزولوشن تصویر تلویزیون هم شاهد حرکت بازار از تصویر FHD به سمت کیفیت UHD تصویر هستیم. بر اساس همان مطالعه در ماه‌های ژانویه تا آگوست ۵۰ درصد از کل درآمد بازار جهانی تلویزیون به تلویزیون‌هایی با کیفیت UHD مربوط است. این نسبت برای بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

تحقیقات شرکت‌های GfK و NPD نشان داد بین ماه‌های ژانویه تا آگوست ۲۰۱۷، شرکت سامسونگ بازیگر اول این بازار بوده و ۳۴ درصد کل درآمد بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داده و پرفروش ترین برند تلویزیون های بزرگ می باشد. این درآمد حتی از مجموع درآمد رتبه ‌های دوم و سوم این بازار هم بیشتر است.

سامسونگ همچنین توانست ۴۲ درصد فروش تلویزیونهای بزرگ، یعنی ۶۰ اینچ و بزرگتر و همینطور ۳۸ درصد بازار تلویزیونهای UHD را به خود اختصاص دهد. بر اساس قیمت تلویزیون‌، باز هم شرکت سامسونگ با در اختیار داشتن ۴۴ درصد بازار تلویزیونهای بیش از ۱۵۰۰ دلار و ۳۷ درصد بازار تلویزیون‌های بالای ۲۵۰۰ دلار، پیشتاز این عرصه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *