چرا پاوربانک : حتما برایتان پیش امده که در میانه روز شارژ باتری تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپتان تمام شود و شما نیز دسترسی به منبع انرژی برای شارژ مجدد آن را نداشته باشید. چنین وضعیتی برای یک خوره تکنولوژی غیرقابل تحمل است!

حال راه حل چیست؟!

یکی از راه حل‌ها خریدن یک باتری اضافی است تا در صورت نیاز باتری آن را تعویض کنید، اما چند مشکل وجود دارد. اولا بسیاری از گجت‌های امروزی از باتری غیرقابل تعویض بهره می‌برند. دوما خرید باتری‌های اضافه برای هر یک از دستگاه‌ها هزینه‌های سنگینی را به دوش شما خواهد انداخت. سوما تعویض متداوم باتری گجت‌ها می‌تواند از عمر آنها کاسته و به آنها آسیب وارد کند.

اما راه حل دوم استفاده از پاوربانک است. پاوربانک در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا نمود. پاوربانک یک باتری جداگانه است که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و درگاه خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است.

پاور بانک 6600 میلی آمپری اینفینیتی
گالری تصاویر
پاوربانک اینفینیتی IN-6600
پاور بانک 6600 میلی آمپری اینفینیتی
مشخصات ظاهری
ابعاد22×45×140 میلی‌متر
وزن170 گرم
اقلام همراهکابل شارژ
جنس بدنهپلاستیک فشرده بسیار با کیفیت
بررسی تخصصی

پاوربانک 6600 میلی آمپری اینفینیتی دارای دو خروجی می باشد که خروجی با پنج ولت و یک آمپر بوده و برای شارژ ایمن تمامی مدل گوشی ها مورد استفاده قرار می گیرد و خروجی دوم با مشخصات پنج ولت و 2.1 آمپر جریان خروجی مناسب دستگاههای همچون تبلت یا هردستگاه دیگری که نیاز به شارژ سریع دارد، مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است پاور بانک اینفینیتی دارای چراغ قوه برای مواقع لزوم نیز می‌باشد.

پاوربانک اینفینیتی IN-6600 دارای استانداردهای passed CE, FCC testing می‌باشد.