گوشی هواوی Y9

چند روز پیش خبری منتشر کردیم که در آن اشاره شده بود کمپانی هواوی قصد دارد با معرفی گوشی هواوی Y9 تنوع میان‌رده‌های خود را بیش‌تر کند. حال با رونمایی رسمی از این گوشی مدرن، عضوی جدید به خانواده اسمارت‌فون‌های هواوی اضافه شده است. محصولی که با سخت‌افزار مناسب خود می‌تواند انتخاب نخست بسیاری از کاربران باشد.

هواوی Y9

این هندست نه تنها از طراحی مدرنی برخوردار است، بلکه با بهره‌مندی از یک باتری پرظرفیت قطعا می‌تواند در دل کاربرانی جای گیرد که دغدغه اتمام سریع شارژ باتری همواره ذهنشان را آشفته می‌کند. انرژی مورد نیاز این دیوایس را یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این در حالی است که هواوی چنین باتری بزرگی را در ضخامت ۷.۹ میلی‌متری بدنه هواوی Y9 گنجانده است.

این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی با روزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) بهره‌مند بوده که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را رقم می‌زند. وجود تراشه هشت هسته‌ای کایرن ۶۵۹ در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، نوید دهنده حضور سخت‌افزاری است که می‌توان گفت تقریبا از پس هر کاری برمی‌آید. اندروید ۸ اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 فرماندهی این میان‌رده هواوی را بر عهده خواهد داشت.

گوشی هواوی Y9

در قاب پشتی دوربین دوگانه‌ای را در گوشه بالایی می‌بینیم که سنسورهایی با رزولوشن ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. دوربین سلفی نیز از سیستم دوگانه با دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این قاب فلزی میزبان حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکلی است که در همان جای همیشگی قرار گرفته است.

این گجت در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد. هنوز قیمت دقیق این اسمارت‌فون مشخص نشده اما بعضی منابع اعلام کرده‌اند که هواوی Y9 با قیمت حدود ۲۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. این را هم اضافه کنیم که مدل مذکور در حال حاضر تنها در تایلند به فروش خواهد رسید اما پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور آن در بازارهای بیش‌تری باشیم.

منبع: آی تی رسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *