هواوی نوا 4e

هواوی نوا 4e به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای برش نمایشگر قطره ای و دوربین اصلی سه گانه است. در دسامبر سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی هواوی نوا 4 مجهز به چیپست Kirin 970 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بودیم. امروز گوشی هواوی نوا 4e به عنوان نسخه ارزان تر آن معرفی شده است.

این اسمارت فون دارای پردازنده کایرین 710 بوده و در دو نسخه مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم به فروش می رسد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی اشاره کرد.

هواوی برای این محصول خود یک نمایشگر 6.15 اینچی LCD با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن 1080 × 2312 پیکسل در نظر گرفته است. برش قطره ای نمایشگر، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می کند.

هواوی نوا 4e

در پشت هواوی نوا 4e شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 24، 8 و 2 مگاپیکسلی هستیم. سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی بوده که از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می برد. سنسور 8 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض است و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق کاربرد دارد.

[rt_quote name=”” position=”” style=”style-1″ link=”/هواوی-نوا-4-ای-در-بنچمارک-geekbench-حاضر-شد/” link_title=”هواوی نوا 4 ای در بنچمارک Geekbench حاضر شد” id=”” class=””]همچنین مشاهده کنید:[/rt_quote]

در کنار دوربین اصلی این اسمارت فون، سنسور اثر انگشت به چشم می خورد. این محصول از فناوری های مخصوص هواوی مانند HiVision و GPU Turbo 2.0 بهره می برد. این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. کاربران برای شارژ این محصول باید از پورت USB Type-C استفاده کنند.

هواوی نوا 4e در رنگ های آبی، مشکی و سفید و از تاریخ 21 مارس در کشور چین به فروش می رسد. نمونه مجهز به 4 گیگابایت رم قیمتی برابر با 298 دلار و نسخه دارای 6 گیگابایت رم با قیمت 342 دلار به فروش می رسد. این دستگاه با نام P30 لایت در تاریخ 26 مارس به صورت جهانی معرفی می شود.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *