هواوی نوا 4 ای

گوشی هواوی نوا 4 ای در گیک بنچ حضور پیدا کرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست 8 هسته ای Kirin 710 تامین می کند.

هواوی در گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بود گوشی میان رده جدید خود، نوا 4e را مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روانه بازار می کند. این دستگاه که انتظار می رود در بازارهای جهانی با نام هواوی P30 لایت شناخته شود، در تاریخ 14 مارس به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این اسمارت فون به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده که برای چندمین بار مشخصات فنی آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

این دستگاه دارای شماره مدل MAR-AL00 بوده و قدرت آن را چیپست 8 هسته ای Kirin 710 تامین می کند. این پردازنده توسط 6 گیگابایت رم همراهی می شود.

گوشی هواوی نوا 4 ای در این بنچمارک در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1513 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 4955 را به نام خود ثبت کرده است.

هواوی نوا 4 ای

این اسمارت فون از صفحه نمایش با برش قطره ای بهره می برد که این بخش، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. بر اساس اطلاعات گذشته، گوشی میان رده جدید هواوی به صفحه نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن 1080 × 2312 پیکسل مجهز می شود.

هواوی نوا 4e به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 است. این دستگاه به فناوری GPU Turbo شرکت هواوی مجهز می شود.

شایعات به دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند اشاره می کنند. انتظار می رود پنل پشتی این محصول میزبان سنسورهای 20، 16 و 2 مگاپیکسلی باشد. وظیفه تامین انرژی هواوی نوا 4e بر عهده یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی است.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *