مودم روتر گیمینگ تی پی لینک رونمایی شد

تی پی لینک تولیدکننده محصولات شبکه ای رایانه ای و تجهیزات مخابراتی، به تازگی از مودم روتر گیمینگ تی پی لینک رونمایی کرده است.

این شرکت به تازگی یک روتر جدید برای بازی در عصر استریم ویدئوهای 4K معرفی کرده است. مودم مدل آرچر C5400X MU-MIMO برای ارائه وای فای برای بازی های با پهنای باند سنگین و استریم ویدئویی 4K طراحی شده است. این دستگاه چند آنتنه توسط یک پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی 64 بیتی پشتیبانی می شود که توسط یک گیگابایت رم پشتیبانی می شود. همچنین برای محافظت و امنیت بیشتر، این مودم از آنتی ویروس پشتیبانی شده توسط شرکت Trend Micro پشتیبانی می کند.

لوچ لیو، مدیر عامل شرکت TP-link در آمریکا می گوید: «مودم آرچر C5400X یکی از قدرتمندترین روترهای گیمینگ ما است که قدرت و عملکرد گیمرها را افزایش داده و تقویت می کند.» این روتر دارای ویژگی های غنی طراحی شده برای اتصال دستگاه های بیشتر با سرعت و دقت حداکثری و تاخیر حداقلی در حین بازی است. هنگامی که شما در بالاترین تنظیمات بازی می کنید، ضروری است که قدرت پردازش چشمگیری داشته باشید. این مودم با کمک پردازنده چهار هسته ای خود می تواند این قدرت را برای شما فراهم کند.

این مودم به وای فای منزل متصل شده و می تواند سرعت وای فای را تا میزان 5400 مگابیت بر ثانیه افزایش دهد. این مودم دارای سه باند وای فای، هشت گیگابایت پورت LAN و یک پورت WAN است. آن همچنین به یک HomeCare برای محافظت همه جانبه و شتاب VPN برای پنج برابر اتصال سریع تر است.

بهینه سازی عملکرد

مودم روتر گیمینگ تی پی لینک

موتور بهینه سازی دینامیکی، عملکرد بهینه سازی شده ای را در حالت Gaming یا بازی فراهم می کند. همچنین می تواند مزیت های زیادی را برای کاربر فراهم کند. گفتنی است از آن می توان برای تماشای فیلم های آنلاین با کیفیت 4K  نیز استفاده کنید.

این مودم روتر از اتصال هوشمند برای حدس زدن تعداد دستگاه های اتصال استفاده می کند. با استفاده از Smart Connect  می توانید  پهنای باند وای فای بهینه برای هر دستگاه را شناسایی کرده و به آن جهت دهید. همچنین ابزار Mu-MIMO می تواند برای مدیریت وای فای های مختلف و حداکثر سازی سرعت و حداقل سازی زمان تاخیر مورد استفاده واقع شود.

برای افزایش و تقویت تجربه بهتر حین بازی می توانید از روترهای C5400X مجهز به تکنولوژی Rangeboost برای بهینه سازی کیفیت اتصال استفاده کنید. همچنین می توانید از این مودم برای اتصال خانگی نیز استفاده کنید که دامنه وسیع تری نسبت به روش های سنتی در اختیار شما قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *