منتظر گوشی Galaxy S23 در روز 12 بهمن باشید

چندی پیش یکی از وبسایت‌های سامسونگ به اشتباه تاریخ رویداد Galaxy Unpacked بعدی را اعلام کرد و روز گذشته نیز اولین تیزرهای ویدئویی از معرفی گوشی Galaxy S23 Ultra افشا شد. اکنون سامسونگ زمان معرفی گوشی های سری Galaxy S23 را به صورت رسمی تایید کرده است و منتظر گوشی Galaxy S23 در روز 12 بهمن باشید.

گوشی‌های سری Galaxy S23 قرار است با پردازنده پرچم‌دار اسنپدراگون و دوربین‌های بهتر، سری آیفون 14 و پرچم‌داران اندرویدی دیگر را به چالش بکشند. اکنون سامسونگ بعد از افشای تاریخ رونمایی به صورت رسمی این تاریخ را برای معرفی گوشی‌های سری Galaxy S22 تایید کرده است.

زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2023

سامسونگ امروز به صورت رسمی دعوت‌نامه رویداد گلکسی آنپکد 2023 را منتشر کرده است. این رویداد قرار است در روز 12 بهمن، ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار شود. سامسونگ این رویداد را بعد از سه سال وقفه، به صورت حضوری در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد. گلکسی آنپکد به صورت زنده از وبسایت و یوتیوب سامسونگ نیز پخش خواهد شد.

سامسونگ مشخصاً در اعلامیه خود به سری Galaxy S23 اشاره نکرده، اما رویداد جدید را زمانی برای معرفی کهکشانی از نوآوری‌ها دانسته تا رونمایی از ترکیب گوشی‌های سری گلکسی اس 23 در روز 12 بهمن تایید شود.

Galaxy S23

انتظار داریم سری Galaxy S23 در سه مدل Galaxy S23 استاندارد، +Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra عرضه شود. نسخه اولترای این گوشی به احتمال زیاد با دوربین 200 مگاپیکسلی به میدان خواهد آمد. همچنین شاید سامسونگ از سال آینده مدل پلاس را از ترکیب سری S حذف کند تا +Galaxy S23 آخرین نمونه از این مدل باشد.

در رویداد گلکسی آنپکد 2023 قرار است لپ تاپ‌های جدیدی نیز رونمایی شوند، اما هنوز اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر نشده است. با نزدیک شدن به تاریخ 12 بهمن، اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست خواهد آمد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *