مشخصات هواوی میت 30 پرو

مشخصات هواوی میت 30 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود.

هواوی به تازگی از گوشی های سری P30 رونمایی کرده است. انتظار می رود در ماه اکتبر سال جاری میلادی با گوشی های سری میت 30 ملاقات کنیم. هواوی میت 30 پرو قدرتمندترین پرچمدار این غول فناوری چینی در سال 2019 محسوب می شود.

به تازگی مشخصات هواوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست 7 نانومتری Kirin 985 تامین می کند. انتظار می رود این دستگاه در نسخه های 4G و 5G روانه بازار شود که نمونه دوم دارای مودم Balong 5000 است.

در حالی که هواوی میت 20 پرو دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری OLED است، نسخه جایگزین آن به نمایشگر 6.71 اینچی OLED مجهز می شود. انتظار می رود صفحه نمایش مورد استفاده در این گوشی هوشمند از هر 4 جهت خمیده باشد.

مشخصات هواوی میت 30 پرو

در رابطه با استفاده از سیستم شناسایی چهره در گوشی هواوی میت 30 پرو اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد.

این گوشی هوشمند هواوی مانند گوشی P30 پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. مشخصات سنسورهای مورد استفاده در دوربین اصلی این دستگاه مشخص نشده؛ با این حال انتظار می رود هواوی برای آن سنسور ToF در نظر بگیرد.

بر اساس رندری که به تازگی منتشر شده، دوربین اصلی این محصول داخل یک المان مربعی شکل قرار می گیرد که فلاش LED در میان 4 سنسور دوربین به چشم می خورد.

وظیفه تامین انرژی هواوی میت 30 پرو بر عهده یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می رود این دستگاه از قابلیت شارژ سریع 55 واتی مشابه با هواوی میت ایکس پشتیبانی کند. در رابطه با قیمت این محصول اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده است.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *