مشخصات دستبند هواوی Band 3e

مشخصات دستبند هواوی Band 3e به همراه رندرهای آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت. از این محصول در تاریخ 16 اکتبر رونمایی می شود.

هواوی در این تاریخ از پرچمداران جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند. انتظار می رود در این مراسم با محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند و دستبند هوشمند جدید آن نیز ملاقات کنیم.

به تازگی مشخصات دستبند هواوی Band 3e به همراه رندرهای آن به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این اطلاعات، دستبند هوشمند شرکت هواوی در رنگ های مشکی و صورتی روانه بازار می شود. این محصول از 6 سنسور بهره می برد و به باتری 77 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

باتری مورد استفاده در این دستگاه تا 12 روز کاربر را همراهی می کند که البته در حالت استندبای میزان شارژدهی آن به 21 روز می رسد. دستبند هوشمند هواوی Band 3e قادر به اندازه گیری فعالیت های مختلف مانند دویدن است.

دستبند هواوی Band 3e

این محصول شرکت هواوی از حالت «Shoe Mode» پشتیبانی می کند که تعداد قدم های کاربر را اندازه گیری می کند. این دستگاه تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

بر اساس اعلام رولند کوانت، این ساعت هوشمند قادر به نمایش نوتیفیکیشن ها بوده و خواب کاربر را بررسی می کند. هواوی برای این محصول خود مودم DND را در نظر گرفته است. دستبند هواوی بند 3e وزنی برابر با 13.6 گرم دارد و با قیمت 32 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع: کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *