ماشین حساب کلید کامپیوتری

ماشین ‌حساب ساده مدل IN-1133 یکی از مدل‌های رومیزی شرکت اینفینیتی است. قادر است در صفحه‌نمایش خود تا 12 رقم را نمایش دهد. این ماشین‌حساب برای انجام عملیات ریاضی پایه طراحی شده است و ازاین‌رو برای استفاده در محیط‌های فروشگاهی مناسب است. از این ماشین‌حساب رومیزی انتظار نداشته باشید که عملیات پیچیده‌ی ریاضی را برای شما انجام دهد. با توجه به رومیزی بودن محصول، صفحه‌نمایشی که برای آن تعبیه شده است از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و به‌آسانی قابل‌خواندن است. برق مصرفی در این ماشین‌حساب از دو منبع باتری و پنل خورشیدی تأمین می‌شود. با این حساب می‌توان گفت که برای مدت‌های طولانی نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت زیرا دستگاه برق مصرفی خود را با جذب نور خورشید تأمین خواهد کرد و تنها در مواقع اضطراری مانند مواقعی که نور محیط کافی نباشد به باتری نیازی خواهید داشت.

ماشین حساب رومیزی 1133
گالری تصاویر
ماشین حساب رومیزی 1133 اینفینیتی
ماشین حساب 1133
ماشین حساب رومیزی 1133
ماشین حساب رومیزی 1133 اینفینیتی
ویژگی‌های کالا
  • Simplified battery replacementباتری نیم‌قلمی را می توان به سادگی با باز کردن درب باتری پشت ماشین حساب تعویض کرد.
  • Easy-to-use key designاستفاده از کلیدهای بزرگ به همراه رنگ بندی متفاوت باعث کاهش خطا و افزایش دید می‌شود.
  • Check and Correctقابلیت بررسی و اصلاح 120 مرحله‌ محاسبات انجام شده بصورت دستی و اتومات
  • Digit Punctuationبا درج علامت جدا كننده بین گروههای سه تایی اعداد، خواندن اعداد بزرگ چند رقمی سهولت پیدا می كند.
  • Large Displayصفحه نمایش بزرگ خواندن اعداد را تسهیل می نماید و از فشار به چشم می كاهد.
  • Twin Powerدستگاه با دو منبع تغذیه كار میكند، باطری نیم قلمی و پنل خورشیدی
مشخصات ظاهری
ابعاد46×۱62×۱65 میلی‌متر
وزن240 گرم
تعداد کارکتر12 رقم
اقلام همراهباتری نیم‌قلمی + دفترچه راهنمای انگلیسی
جنس بدنهپلاستیک فشرده با کیفیت بالا
بررسی تخصصی

ماشین حساب رومیزی اینفینیتی مدل 1133 دارای قابلیت چک دستی و اتومات محاسبات انجام شده می‌باشد که تاثیر زیادی در افزایش سرعت عمل در بررسی و صحت سنجی محاسبات دارد. صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی اینفینیتی مدل 1133 بسیار بزرگ طراحی شده است که اعداد را خواناتر نشان خواهد داد و این ویژگی بهمراه داشتن کلیدهای بزرگ و برجسته (کلید کامپیوتری) بدون شک در انجام محاسبات دارای اهمیت است و در کاهش خطا تاثیر بسزایی دارد. منبع تغذیه آن شامل پنل خورشیدی و باتری نیم قلمی می باشد که تعویض باتری آن نیز به راحتی و بدون نیاز به باز کردن پیچ‌های پشت ماشین حساب صورت می‌پذیرد.

از قابلیت‌های ماشین حساب 12 رقمی اینفینیتی مدل IN-1133 می‌توان به نشانه گذاری رقمی اشاره کرد که خواندن اعداد چند رقمی با قرار دادن نشانه بین گروه‌های سه عددی را آسان‌تر کرده است. صفحه نمایش بزرگی که برای این ماشین حساب تعبیه شده، نمایش و خواندن اعداد را تسهیل کرده و فشار به چشم را کاهش می‌دهد. چاپ اعداد روی دکمه‌های ماشین حساب ساده اینفینیتی مدل IN-1133 بصورت دولایه صورت گرفته است که امکان کم رنگ شدن نوشته‌‌ی رو کلیدها را در طولانی مدت کاهش دهد.

کاربرد کلید GT در ماشین حساب چیست؟

هر زمان که برای انجام یک محاسبه کلید [=] را فشار دهیم، نتیجه در یک حافظه بزرگ ذخیره می‌شود و با فشردن کلید [GT] مجموع نتایج تمامی محاسبات قبلی بر روی نمایشگر ماشین حساب نمایش داده خواهد شد.

روش صحیح محاسبه درصد در این ماشین حساب چیست؟

به روش زیر عمل نمایید:

اضافه کردن 10 درصد به عدد 200 :: [%] 10 [+] 200

کسر کردن 10 درصد از عدد 200 :: [%] 10 [-] 200