ماشین حساب شیک و کاربردی

ماشین ‌حساب مدل IN-555 یکی دیگر از مدل‌های رومیزی شرکت اینفینیتی است که می‌توانید از آن برای انجام محاسبات روزمره‌ی خود و یا در فروشگاه از آن استفاده کنید. با این ماشین‌حساب قادر خواهید بود محاسبات را تا 112 مرحله بررسی و اصلاح کنید.

صفحه‌نمایش به ‌کار رفته در این ماشین ‌حساب بسیار بزرگ بوده و خواندن اعداد در آن بسیار آسان است. پنل خورشیدی به ‌کار رفته در این محصول بسیار کاربردی است زیرا در طول روز و در محل‌های پرنور بدون نیاز به باتری می‌توانید از دستگاه استفاده کنید. در هنگام شب و در محل‌های کم ‌نور باتری دستگاه برق موردنیاز را تأمین می‌کند. تمامی عملیات انجام‌شده در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شوند و می‌توانید مطمئن باشید حتی در صورت وارد کردن سریع اعداد به ‌راحتی می‌توانید ورودی‌های خود را چک کنید و درنتیجه هیچ موردی از قلم نمی‌افتد.

ماشین حساب رومیزی 555
گالری تصاویر
ماشین حساب اینفینیتی 555
ماشین حساب رومیزی 555
ماشین حساب اینفینیتی مدل 555
ماشین حساب ساده اینفینیتی مدل 555
ویژگی‌های کالا
  • Easy-to-use key designاستفاده از کلیدهای بزرگ به همراه رنگ بندی متفاوت باعث کاهش خطا و افزایش دید می‌شود.
  • Digit Punctuationبا درج علامت جدا كننده بین گروههای سه تایی اعداد، خواندن اعداد بزرگ چند رقمی سهولت پیدا می كند.
  • Check & Correctقابلیت بررسی و اصلاح 112 مرحله‌ محاسبات انجام شده بصورت دستی و اتومات
  • Large Displayصفحه نمایش بزرگ خواندن اعداد را تسهیل می نماید و از فشار به چشم می كاهد.
  • Twin Powerدستگاه با دو منبع تغذیه كار میكند، باطری و پنل خورشیدی
مشخصات ظاهری
ابعاد28×۱37×۱34 میلی‌متر
وزن140 گرم
تعداد کارکتر12 رقم
اقلام همراهدفترچه راهنمای انگلیسی
جنس بدنهپلاستیک فشرده از مواد با کیفیت
بررسی تخصصی

ماشین حساب رومیزی اینفینیتی مدل IN-555 کلیدهای بسیار راحتی داشته و وارد نمودن اعداد و انجام محاسبات به ‌سادگی انجام می‌شود. درواقع می‌توان گفت اینفینیتی در طراحی ماشین حساب 555 خود نهایت تلاش خود را کرده است تا دستگاه‌های ارائه دهد که کاربری بسیار آسانی داشته ‌باشند. این موضوع را می‌توانید در اندازه‌ی بزرگ صفحه ‌نمایش و کلید‌ها مشاهده کنید.

طراحی کلید‌ها به ‌گونه‌ای است که تک ‌تک کلیدها بزرگ بوده و از همدیگر فاصله دارند. این موضوع فشرده شدن اشتباهی کلیدها را در سرعت‌های بالای وارد نمودن اعداد به حداقل می‌رساند.

کاربرد کلید GT در ماشین حساب چیست؟

هر زمان که برای انجام یک محاسبه کلید [=] را فشار دهیم، نتیجه در یک حافظه بزرگ ذخیره می‌شود و با فشردن کلید [GT] مجموع نتایج تمامی محاسبات قبلی بر روی نمایشگر ماشین حساب نمایش داده خواهد شد.

کاربرد کلید MU در ماشین حساب چیست؟

MU مخفیف کلمه Mark Up به معنی نشانه گذاری می باشد. که عملکرد آنرا با یک مثال توضیح می دهیم.

مثال: اگر قیمت خرید یک کالا 1000 تومان باشد و ما سود 25 درصد برای فروش کالا در نظر داشته باشیم. قیمت فروش و سود فروش چقدر است؟

ابتدا عدد 1000 را وارد کرده و کلید [MU] را فشار دهید و سپس عدد 25 (درصد سود مورد نظر) را وارد کرده و کلید [%] را فشار دهید. اکنون قیمت فروش کالا نمایش داده می شود و برای بدست آوردن سود فروش کلید [=] را فشار دهید.

روش صحیح محاسبه درصد در این ماشین حساب چیست؟

به روش زیر عمل نمایید:

اضافه کردن 10 درصد به عدد 200 :: [%] 10 [+] 200

کسر کردن 10 درصد از عدد 200 :: [%] 10 [-] 200