ماشین حساب 14 رقمی حسابداری

ماشین ‌حساب مدل IN-26TV یکی دیگر از مدل‌های رومیزی شرکت اینفینیتی است. صفحه نمایش ماشین حساب 26TV مدل اینفینیتی در اندازه بزرگ طراحی شده و این باعث می‌شود اعداد خواناتر باشند. دارای منبع تغذیه نور و باتری است. باید ذکر کرد که دارای قابلیت ذخیره محاسبات و دسترسی سریع و آسان به محاسبات قبلی ذخیره شده می‌باشد و همچنین دارای قابلیت چک دستی و اتومات محاسبات می‌باشد.

ماشین حساب رومیزی 26TV
گالری تصاویر
ماشین حساب رومیزی 26TV اینفینیتی
ماشین حساب 26tv اینفینیتی
ماشین حساب 14 رقمی اینفینیتی
ویژگی‌های کالا
  • Easy-to-use key designاستفاده از کلیدهای بزرگ به همراه رنگ بندی متفاوت باعث کاهش خطا و افزایش دید می‌شود.
  • Check & Correctقابلیت بررسی و اصلاح 112 مرحله‌ محاسبات انجام شده بصورت دستی و اتومات
  • Digit Punctuationبا درج علامت جدا كننده بین گروههای سه تایی اعداد، خواندن اعداد بزرگ چند رقمی سهولت پیدا می كند.
  • Large Displayصفحه نمایش بزرگ خواندن اعداد را تسهیل می نماید و از فشار به چشم می كاهد.
  • Twin Powerدستگاه با دو منبع تغذیه كار میكند، باطری و پنل خورشیدی
مشخصات ظاهری
ابعاد36×۱۵1×204 میلی‌متر
وزن245 گرم
تعداد کارکتر14 رقم
اقلام همراهدفترچه راهنمای انگلیسی
جنس بدنهپلاستیک فشرده با کیفیت بالا
بررسی تخصصی

این ماشین حساب دارای پایه محترک در پشت خود میباشد که بواسطه آن میتوان زاویه قرارگیری ماشین حساب را جهت راحتی هرچه بیشتر دست و کنترل کامل حین انجام محاسبات تنظیم نمود. همچنین از قابلیت های اصلی این مدل میتوان به قابلیت چک دستی و اتومات محاسبات انجام شده اشاره نمود که تاثیر زیادی در افزایش سرعت عمل در بررسی و صحت سنجی محاسبات دارد.  صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی اینفینیتی مدل 26TV بزرگ طراحی شده است که اعداد را خواناتر نشان خواهد داد و این ویژگی بدون شک در انجام محاسبات دارای اهمیت است و در کاهش خطا تاثیر بسزایی دارد.

از قابلیت‌های ماشین حساب 14 رقمی حسابداری اینفینیتی مدل IN-26TV می‌توان به نشانه گذاری رقمی اشاره کرد که خواندن اعداد چند رقمی با قرار دادن خط فاصله بین گروه‌های سه عددی را آسان‌تر کرده است. صفحه نمایش بزرگی که برای این ماشین حساب تعبیه شده، نمایش و خواندن اعداد را تسهیل کرده و فشار به چشم را کاهش می‌دهد. چاپ اعداد روی دکمه‌های ماشین حساب رومیزی 14 رقمی اینفینیتی مدل IN-26TV بصورت دولایه صورت گرفته است که امکان کم رنگ شدن نوشته‌‌ی رو کلیدها را در طولانی مدت کاهش دهد.

کاربرد کلید GT در ماشین حساب چیست؟

هر زمان که برای انجام یک محاسبه کلید [=] را فشار دهیم، نتیجه در یک حافظه بزرگ ذخیره می‌شود و با فشردن کلید [GT] مجموع نتایج تمامی محاسبات قبلی بر روی نمایشگر ماشین حساب نمایش داده خواهد شد.

روش صحیح محاسبه درصد در این ماشین حساب چیست؟

به روش زیر عمل نمایید:

اضافه کردن 10 درصد به عدد 200 : [%] 10 [+] 200

کسر کردن 10 درصد از عدد 200 : [%] 10 [-] 200