قیمت گوشی های سامسونگ سری اس

قیمت گوشی های سامسونگ سری اس مشخص شد. سامسونگ به زودی پرچمداران خود را در نمایشگاه MWC به صورت رسمی رونمایی می کند و به نظر می رسد این محصولات تا چندین ماه، بیشتر اخبار حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص دهد. امروز قیمت گوشی های سامسونگ مشخص شد و بر اساس اخبار موجود، گران ترین محصول این برند 1600یورو قیمت دارد.

لازم به ذکر است که این موضوع به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته و یک وبلاگ ایتالیایی این قیمت ها را منتشر کرده است. به احتمال زیاد محصولات جدید سامسونگ با قیمتی مشابه لیست منتشر شده در اروپا به فروش برسند.

گوشی های هوشمند سامسونگ در سه نسخه روانه بازار فروش می شوند؛ گوشی هوشمند گلکسی اس 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی، نسخه لایت این محصول با صفحه نمایش 6.1 اینچی و نسخه پلاس آن نیز با صفحه نمایش 6.4 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. نسخه پلاس این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی از اینترنت نسل پنجم بهره می برد و به نظر همان گوشی هوشمند 1600 یورویی باشد. در میان این گوشی های هوشمند، تنها نسخه معمولی گلکسی اس 10 صفحه نمایش مسطح دارد و دو نسخه دیگر صفحه نمایش خمیده دارند. تمام گوشی های پرچمدار سامسونگ در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روانه بازار فروش می شوند اما نسخه لایت این محصول رنگ زرد نیز خواهد داشت.

قیمت گوشی های سامسونگ سری اس به شرح زیر است:

قیمت گوشی های سامسونگ سری اس

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 780 یورو به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند تنها یک نسخه دارد اما پرچمداران دیگر سری اس سامسونگ دو نسخه دارند.

گلکسی اس 10 با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 930 یورو قیمت دارد. نسخه هشت گیگابایتی با حافظه داخلی 512 نیز 1180 یورو قیمت دارد. قیمت این پرچمدار سری اس شرایط سختی را برای کاربران رقم خواهد زد زیرا برندهای چینی با قیمت های بسیار کمتر از 1000 یورو محصولات خود را به فروش می رسانند، البته در این میان هواوی را نباید در کنار شیائومی و اوپو قرار داد زیرا هواوی نیز در سال های اخیر قیمت های بسیار بالایی برای محصولات خود در نظر می گیرد.

نسخه پلاس گوشی موبایل گلکسی اس 10 نیز با رم هشت گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی، 1300 یورو و نسخه یک ترابایت با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی نیز 1600 یورو قیمت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *