شکست آیفون 14 پرو مکس از گوشی شیائومی 13 پرو

به تازگی بنچمارک‌های جدیدی از عملکرد گیمینگ جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار منتشر شده که از برتری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در مقابل A16 اپل حکایت دارد. در همین رابطه شاهد شکست آیفون 14 پرو مکس از گوشی شیائومی 13 پرو در هنگام اجرای بازی‌ها هستیم.

همیشه تراشه‌های اپل قدرتمندتر از نمونه‌های اندرویدی بوده اما ظاهراً وضعیت در حال تغییر است و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 توانسته فاصله‌ خود را با چیپست A16 بایونیک اپل بسیار کم کند و حتی در برخی بخش‌ها از آن پیشی گرفته است. در همین رابطه بنچمارک جدیدی منتشر شده که شیائومی 13 پرو در اجرای بازی عملکرد بهتری از آیفون 14 پرو مکس دارد.

شکست آیفون 14 پرو مکس از گوشی شیائومی 13 پرو

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در حال ورود به بازار بوده و تاکنون چندین گوشی پرچم‌دار مجهز به این چیپست راهی بازار شده‌اند. از مهم‌ترین آنها می‌توان به گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 13 اشاره کرد که بنچمارک‌های نسخه پرو آن در هنگام اجرای بازی‌های مختلف منتشر شده است.

نتایج بنچمارک گوشی شیائومی 13 پرو

بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده، گوشی شیائومی 13 پرو در بازی سنگین و پرطرفدار Genshin Impact عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده و در این تست توانسته است بالاتر از تمام رقبا مانند آیفون 14 پرو مکس و آیپد پرو M2 قرار بگیرد.

گوشی شیائومی 13 پرو به سرعت 59.4 فریم بر ثانیه هنگام اجرای بازی Genshin Impact دست پیدا کرده و این در حالی‌ است که آیفون 14 پرو مکس به سرعت 58.4 فریم بر ثانیه رسیده است. گوشی ویوو X90 با تراشه دایمنسیتی 9200 هم به سرعت 57.5 فریم بر ثانیه دست پیدا کرده است.

البته دمای گوشی هم در هنگام اجرای بازی‌ها اهمیت دارد که در این زمینه هم شیائومی 13 پرو عملکرد مناسبی را از خودش نشان داده است. دمای این گوشی پرچم‌دار در حین اجرای بازی Genshin Impact به 39.3 درجه سانتی گراد می‌رسد و این در حالی‌ است که آیفون 14 پرو مکس دمای 46.7 درجه را تجربه کرده است.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *