سامسونگ گلکسی A90

اطلاعات جدیدی در رابطه با سامسونگ گلکسی A90 منتشر شده که بر اساس آن، محصول آینده این شرکت کره ای فاقد دوربین کشویی است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش و شایعات زیادی از سامسونگ گلکسی A90 در فضای مجازی بودیم. در ابتدا به این موضوع اشاره شد که این دستگاه همان گلکسی A80 است که در کشورهای مختلفی به فروش می رسد. در گذشته نه چندان دور نیز شایعه ای خبر از حضور این دستگاه در محصولات سری گلکسی R سامسونگ داد.

با وجود تمام این شایعات، سامسونگ گلکسی A90 یک دستگاه جدید است. این گوشی هوشمند در دو نسخه با شماره مدل SM-A905 و SM-A908 وارد بازار می شود. انتظار می رود نمونه قدرتمندتر دارای پسوند پرو باشد. این دو محصول به احتمال زیاد به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می شوند که آن ها را تبدیل به قدرتمندترین گوشی های تولیدی سری گلکسی A تا به امروز می کند.

سامسونگ گلکسی A90

مدل SM-A905 به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 48، 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود که دارای یک ویژگی با نام Tilt OIS است. مدل دوم از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 48، 8 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده که استفاده از دوربین کشویی و موتور برای آن را رد می کند. این دو اسمارت فون به دوربین های استاندارد مجهز می شوند.

مدل SM-908 این گوشی هوشمند به نمایشگر Infinity-U با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. ابعاد صفحه نمایش این دو محصول برابر با 6.7 اینچ است. این احتمال وجود دارد که رزولوشن نمایشگر مدل SM-905 برابر با QHD باشد، چرا که این محصول از ویژگی Tilt OIS نیز بهره می برد. شایعه اخیر به پشتیبانی مدل SM-908 از شبکه ارتباطی 5G اشاره می کند.

منبع:کلیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *