رنگ های جدید اکسپریا ایکس زد 3 سونی

رنگ های جدید اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) پیش از رونمایی رسمی آن مشخص شد. این کمپانی مشهور تا چند ماه آینده پرچم دار جدید خود را معرفی می کند و در این مدت شاهد خبر های تکمیلی بسیار زیادی خواهیم بود. گوشی هوشمند Sony Xperia XZ3 بر اساس یک دوربین قدرتمند طراحی شده است و بر طبق ادعای مدیران سونی باید شاهد یک تحول بسیار بزرگ در بخش دوربین عکاسی این برند باشم.

با وجود اینکه کمپانی مشهور سونی سال ها است از روز های اوج خود فاصله گرفته اما خبر های مربوط به این شرکت همواره جذابیت های بسیاری خواهد داشت به همین دلیل سونی با انتشار خبر های روزانه جذابیت های این رونمایی را افزایش می دهد.

گوشی هوشمند SONY XPERIA XZ3 چه رنگ های دارد؟

تاکنون در تیزر های رسمی این برند قدرتمند رنگ های مشکی و نقره ایی منتشر شده است، امروز در تصاویر منتشر شده از این برند پرطرفدار رنگ های بنفش و سبز تیره نیز رونمایی شد. با این وجود باید شاهد چهار رنگ برای این گوشی هوشمند باشیم،البته این امکان وجود دارد که کمپانی سونی رنگ قرمز را به لیست خود اضافه کند.

آیا گوشی هوشمند SONY XPERIA XZ3 برترین دوربین تاریخ را خواهد داشت؟

کمپانی سونی قصد استفاده از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند دارد. این لنز چالش بسیار جذابی را به همراه دارد و آن هم بررسی موضوع استفاده از یک لنز قدرتمند و برتری آن در مقابل پرچم داران برند های دیگر با دوربین اصلی است.

بر طبق ادعای سونی این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد و سونی در این خبر نشان می دهد که شاید بتوان اینلنز برتری هاییرا در بین این لنز ها ایجاد کند. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *