راههای برطرف کردن شادوبن اینستاگرام

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شادوبن اینستاگرام بپردازیم که می تواند برای شما کاربران و طرفداران این شبکه اجتماعی جذاب و جالب توجه باشد.

راه های گرفتار شدن به شادوبن

زمانی که شما به دنبال این هستید که فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. شما روی هشتگ ها سرمایه گذاری می کندی و سعی می کنید از این طریق بازدید صفحات خود را افزایش دهد. شاید اگر یک روزی ببینید که محتواهای شما همانند گذشته بازدید ندارند به این موضوع پی خواهید برد که دیگر اوضاع مثل قبل نیست و شما گرفتار شادوبن اینستاگرام شده اید.

راه های شادوبن شدن در اینستاگرام

از دید اینستاگرام ، شادوبن شدن کاملا قابل درک است. شادوبن اینستاگرام باعث می شود تا اکانت هایی که بر اساس چارچوب اینستاگرام فعالیت نکنند به این مشکل دچار شوند. بعضی از افراد سعی می کنند تا از روش های غیر معقول برای افزایش کاربران خود استفاده کنند مانند ربات های افزایش ممبر ، هشتگ های نامربوط از این کارها هستند. اگر مشکل شما همین است باید بگوییم که باید به دنبال راهی باشید که این مشکل را برطرف کنید. شادوبن اینستاگرام چیزی است که خود اینستاگرام آن را به صورت رسمی تایید نکرده است ولی می توانیم بگوییم که این موضوع وجود دارد. حالا از کجا پی ببریم که دچار شادوبن اینستاگرام شده اید؟

یکی از آسان ترین راه ها برای فهمیدن این موضوع را به شما آموزش خواهیم داد. برای اینکار اول یک پست با هشتگی معروف استفاده کنید. حالا از پنج کاربر که در لیست شما نیستند بخواهید که همان هشتگ را جستجو کنند اگر با این هشتگ شما حضور نداشتید مشخص می شود که شما شادوبن شده اید.

دلایل شادوبن اینستاگرام

در بخش زیر قصد داریم تا دلایل شادوبن را در اینستاگرام به شما معرفی کنیم:

دلایل شادوبن اینستاگرام

  • استفاده از روبات برای افزایش ممبر اینستاگرام

اگر شما از روبات برای افزایش ممبر اینستاگرام استفاده کنید قطعا با مشکل شادوبن مواجه خواهید شد زیرا این جز مواردی است که با سیاست های اینستاگرام مشکل دارد.

  •  استفاده از هشتگ های نادرست

زمانی که شما از یک هشتگ معروف بیش از حد استفاده کنید الگوریتم اینستاگرام به این موضوع حساس خواهد شد و احتمال دارد شما با مشکل شادوبن مواجه شوید.

  •  ریپورت شدن اکانتت

بعضی اوقات امکان دارد که شما توسط یک سری از کاربارن ریپورت شده باشید که این موضوع روی شادوبن شدن شما تاثیر می گذارد. این موضوع می تواند حتی باعث بسته شدن اکانت شما نیز شود.

  • استفاده بیش از حد از زمان استفاده از اینستاگرام

زمانی که در فضای اینستاگرام بیش از حد فعالیت داشته باشید و این فعالیت می تواند لایک ، کامنت ، فالو یا آنفالو کردن باشد.

راه های احتمالی برای خارج شدن از حالت شادوبن اینستاگرام این است که سعی کنید تمام موارد بالا را رعایت کنید مثلا اگر از روباتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده می کنید، آن را حذف کنید، هشتگ های تکراری و ممنوعه را حذف کنید و از هشتگ های مناسب استفاده کنید و با برطرف کردن موارد ذکر شده عموماً طی زمان 14 روز شادوبن اینستاگرام برطرف می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *