رابط کاربری MIUI 14 رسماً با یک لوگوی جدید

با نزدیک‌شدن به پایان سال میلادی، شرکت شیائومی بالاخره را انتشار تصویری از لوگو جدید رابط کاربری MIUI از نسخه جدید آن رونمایی کرد. طبق اطلاعیه منتشر شده در انجمن چینی شیائومی، رابط کاربری MIUI 14 با یک لوگو رنگارنگ و بهبود در زمینه عملکرد عرضه می‌شود.

طی چند هفته گذشته شاهد انتشار اطلاعاتی دررابطه‌با رابط کاربری MIUI 14 در کنار گوشی‌های شیائومی ۱۳ بوده‌ایم. بااین‌حال، امروز شرکت شیائومی به‌صورت رسمی از رابط MIUI 14 در انجمن چینی خود رونمایی کرد. در این اعلامیه نکات جالبی در رابطه با نسخه جدید رابط MIUI ارائه شده است.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

اطلاعات مربوط به رابط MIUI 14 در یک پست رسمی در انجمن شیائومی چین (Mi Community China) توسط شرکت شیائومی منتشر شده است. در این اطلاعیه لوگوی رنگارنگ جدید MIUI 14 با عنوان ساخت سریع‌ترین، سبک‌ترین و روان‌ترین سیستم‌عامل موبایل پرچمدار منتشر شده است.

با این لوگوی جدید رنگارنگ که احتمالاً حال و هوای MIUI 14 را منعکس می‌کند، یک‌قدم به عرضه رسمی رابط کاربری شیائومی نزدیک‌تر شده‌ایم.

این لوگوی جدید همچنین نشان‌دهنده شخصیت رنگارنگ رابط جدید موبایل و همچنین تغییر اساسی در نحوه انتخاب رنگ شیائومی در بخش‌های مختلف است. علاوه بر این، تأکید زیادی بر بهبود عملکرد و افزایش سرعت این رابط کاربری جدید شیائومی شده است.

رابط MIUI 14 بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۳ ساخته شده است. به یاد داشته باشید که نسخه قبلی این رابط یعنی MIUI 13 بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۲ ساخته شده بود.

ازآنجاکه برخی دستگاه‌های اندرویدی قدیمی که بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۱ کار می‌کردند به‌تازگی توانسته‌اند رابط MIUI 13 را دریافت کنند، پیش‌بینی می‌شود که برخی دستگاه‌های قدیمی بتوانند یک نسخه سبک‌تر از رابط MIUI 13 را بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۲ دریافت کنند.

اولین گوشی های شیائومی که MIUI 14 را دریافت می‌کنند

طبق اعلام شرکت شیائومی، گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ تی و گوشی‌های سری ردمی K50 اولین تلفن‌های همراه خواهند بود که رابط کاربری MIUI 14 را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با چهارچوب زمانی عرضه این به‌روزرسانی وجود ندارد، بااین‌حال پیش‌بینی شده که پیش از پایان سال ۲۰۲۲ این به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی تحلیلگران بر این باورند که معرفی کامل و رونمایی از رابط کاربری MIUI 14 هم‌زمان با معرفی گوشی‌های شیائومی ۱۳ آغاز خواهد شد، روندی که سال گذشته شاهد آن بودیم.

به‌عنوان یک رابط کاربری انتظار ایجاد نوآوری‌های شگفت‌انگیز از MIUI 14 نداریم، با این حال شیائومی قطعاً تغییرات چشمگیری به‌ویژه از نظر عملکرد در این نسخه اعلام کرده است که باعث شود به‌روزرسانی آن معقول به نظر برسد.

منبع:شهرسخت افزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *