همه چیز درباره دستیار صوتی هواوی

شرکت هواوی در نظر دارد از سیستم دستیار صوتی جدید خود موسوم به HI ASSISTANT در چین رونمایی کند. دستیار صوتی هواوی موضوعی مهم برای صنایع و فناوری های چین محسوب می شود. درواقع چینی ها برای عقب نماندن از بازار فناوری و تکنولوژی تصمیم گرفته اند از هر روشی استفاده کنند.

این بار نیز نوبت به استفاده از دستیار صوتی هواوی رسیده است. اخیراً هواوی اعلام کرده که قصد دارد دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تحت عنوان Hi Assistant در چین و سپس بازار کشورهای دیگر عرضه کند.

اما این دستیار چه ویژگی هایی دارد؟ این دستیار صوتی هواوی به شیوه ای طراحی شده که توان رقابت با دستیارهای صوتی سایر رقبا همچون السکای آمازون، گوگل اسیستنت، بیکسبی سامسونگ و سیری اپل را دارد. طبق گزارش‌های منتشر شده، هواوی تصمیم گرفته است که کاربران چینی از یک دستیار صوتی پیشرفته ساخت کشور خود استفاده کنند و از قابلیت‌های جذاب و کاربردی آن لذت ببرند.

پیش از این و در جریان کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون این شرکت از اقدامات خود برای توسعه روند تجاری‌ سازی فناوری اینترنت۵G و گوشی و گجت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. بنابراین، شرکت مذکور قصد دارد با قدرت هر چه تمام تر در بازار فناوری حرکت کند. در حال حاضر، گوشی‌های ساخت هواوی که در چین عرضه می‌شوند، به‌صورت پیش‌فرض با کنترل صوتی HiVoice همراه هستند که البته به پیچیدگی و کامل بودن دستیار صوتی اختصاصی هواوی نیست.

با همه این ها، پیش بینی می شود هواوی طی بهار و تابستان آینده باز هم از تکنیک هایی جدید برای پیشرفت خود کمک بگیرد. باید دید این برند چینی و خوش آتیه، چه برنامه هایی برای روزهای گرم تابستان تدارک دیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *