دانلود اپلیکیشن KillApps

نرم افزار KillApps: Close all apps running یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها برای گوشی های میان رده و ارزان قیمت است. این نرم افزار که در استور رسمی گوگل قرار دارد می تواند سرعت گوشی موبایل شما را افزایش دهد و برنامه های که مورد نیاز شما نیست را مدیریت کند. پیشنهاد می کنیم اگر از سرعت گوشی هوشمند خود راضی نیستید دانلود اپلیکیشن KillApps را از دست ندهید.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث کاهش سرعت گوشی های هوشمند می شود پر بودن حافظه رم و فعال بودن نرم افزار های مختلف است. این موضوع باعث می شود سرعت گوشی هوشمند شما کاهش پیدا کرده و حتی ریستارت شود. در این بخش قصد داریم به بررسی این نرم افزار بپردازیم. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی دارد و می تواند تمام نرم افزار های که در حال اجرای پس زمینه هستند را شناسایی کرده و آن ها را متوقف کند. از مهم ترین قابلیت های کیل اپ پشتیبانی آن از جلوگیری اجرای دوباره برنامه می باشد ؛ به گونه ای که دیگر نیازی به نگرانی نبوده و هیچ برنامه غیر ضروری در پس زمینه اجرا نمی شود. در کنار این موضوع پس از دانلود اپلیکیشن KillApps به یک سیستم خنک کننده پردازنده دسترسی پیدا می کنید که کمی از گرم شدن پردازنده گوشی موبایل شما جلوگیری می کند.

لینک دانلود نرم افزار KillApps: Close all apps running برای گوشی های هوشمند اندروید از استور رسمی گوگل

دانلود اپلیکیشن KillApps

برخی از ویژگی های این نرم افزار کاربردی به شرح زیر است:

  • بستن تمامی برنامه های در حال اجرای پس زمینه به سادگی
  • جلوگیری از اجرای مجدد برنامه پس از متوقف سازی آن ها
  • توانایی ایجاد لیستی سفید از برنامه های مورد نیاز خود
  • پشتیبانی از برنامه های سیستمی
  • افزایش چند برابری سرعت گوشی موبایل
  • پاک سازی رم گوشی موبایل از نرم افزار هایی که ضروری نیستند
  • صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر آن
  • سیستم خنک کننده پردازنده و کاهش مصرف پردازنده

استفاده از این نرم افزار بدون شک نمی تواند تمام مشکلات گوشی های هوشمند که از رم پایین بهره می برند را برطرف کند با این وجود می تواند برخی از ایرادات گوشی هوشمند شما را با بهینه کرده رم گوشی موبایل برطرف کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *