دانلود اپلیکیشن Google Keep

اپلیکیشن Google Keep (گوگل کیپ) احتمالا یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری موجود برای اندروید است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. اگر شما هم از این برنامه استفاده می کنید، تنها نیستید چرا که اکنون خبر رسیده است که این برنامه تاکنون بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است، با دانلود اپلیکیشن Google Keep همراه ما باشید.

چه ویژگی های جدیدی به این برنامه اضافه شده است؟

با کمک این برنامه می توانید نوت ها و یادداشت های خود در هر جایی با کمک اکانت گوگل ببینید. این برنامه تا کنون 500 میلیون بار دانلود شده است که رقم کمی نیست. Google Keep هر لحظه در حال به روز شدن است و یکی از ویژگی های جذابی که این برنامه دارد حالت تاریک است که به راحتی می توانید به یادداشت برداری خود در شب برسید، بدون اینکه خستگی چشم ها شما را اذیت کند.

ویژگی های جذاب اپلیکیشن Google Keep

از دیگر امکانات قبلی این برنامه نیز می توان به ایجاد انواع چک لیست، وارد کردن صدا و عکس گرفتن و یادداشت کردن در کنار آن ها از قابلیت های بسیار کاربردی اپلیکیشن قدرتمند Google Keep اشاره کرد که آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار یادداشت برداری سریع و حرفه ای هستند پیشنهاد می کنیم.

دانلود اپلیکیشن Google Keep

دانلود اپلیکیشن Google Keep

اگر حقیقتا به دنبال یک برنامه یادداشت خوب هستید و به نوعی Google Keep را امتحان نکرده اید، لازم است که این کار را انجام دهید. شما می توانید این برنامه را در پلی استور جستجو کرده و آن را دانلود کنید. لینک دانلود google keep را در این قسمت نیز می توانید دریافت کنید. اگر شما هم تجربه استفاده از این برنامه را داشتید برایمان از ویژگی هایی که نظر شما را جلب کرده است بگویید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *