دانلود اطلاعات اینستاگرام با ابزار Data Download

ابزار دانلود اطلاعات اینستاگرام برای کاربرانی که میخواهد اطلاعات خود را داشته باشند، به بازار آمد اما در حال حاضر تنها برای کاربران دسکتاپ در دسترس است.

اینستاگرام همانطور که پیش از این وعده داده بود از ابزاری رونمایی کرده که کاربران را قادر می سازد که داده های حساب کاربری خود را دانلود کنند.

این ویژگی چند هفته پیش به عنوان یکی از پیشرفتهای اخیر شرکت در راستای انتقاداتی که به آن وارد میشد رخ داد، انتقادی که این شبکه اجتماعی را متهم به عدم وجود یک ابزار دانلود برای اطلاعات پلتفرم میکرد. فیسبوک نیز در حال حاض یک ابزار مشابه برای بارگیری داده های کاربری دارد که برای بعضی های کاربران، اطلاعات جذابی فراهم میکند.

اینستاگرام چندین هفته پیش این ابزار را توسعه داد و در ان بازه اطلاعات زیادی از جزئیات آن منتشر نکرد. همین موضوع سبب ایجاد شک و شبهه در کاربران شده بود که آیا اینستاگرام بلاخره از این سرویس رونمایی میکند یا خیر. ابزاری که Data Download نامیده میشد سرانجام برای کاربران وبسایت این شبکه اجتماعی عرضه شد، اما فعلا روی پلتفرم های اندروید و ios عرضه نشده است.

با این حال شرکت قصد دارد که آن را برای کاربران تلفن همراه نیز در دسترس قرار دهد. این ابزار دانلود قادر است تصاویر و فیلمهای موجود در حساب کاربری فرد را دانلود کند و همینطور استوریها، کامنتها و اطلاعات پروفایل را نیز ذخیره سازد. بسته به این چقدر فیلم و عکس روی این شبکه دارید، تهیه نسخه پشتیبان میتواند چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *