جدیدترین کنترلر پلی استیشن چهار

جدیدترین کنترلر پلی استیشن چهار قابلیت های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کنترلر SCUF Vantage، محصول جدید کمپانی SCUF است و در روزهایی لوازم جانبی کنسول های بازی اهمیت بسیار بالایی در بازار فروش و سود این کنسول دارد در تلاش است تا بتواند با قابلیت های منحصر به فرد خود فروش خوبی داشته باشد. به نظر می رسد این کنترلر در اواخر تابستان سال جاری وارد بازار فروش شود.

کنترلر SCUF Vantage عملکردی عالی و گزینه‌های مختلف برای شخصی‌سازی دارد از این رو به نظر می رسد گیمر های حرفه ایی استقبال جالب توجهی داشته باشند. این کنترلر  در دو مدل سیم‌دار با قیمت ۱۶۹ دلار و بی‌سیم با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

برخی از ویژگی های این کنترلر به شرح زیر است:

  • دکمه‌های کناری Sax برای راحتی بیشتر گیمر
  • فیس پلیت قابل جمع آوری برای تغییر آنالوگ‌ها و تغییر ظاهر کنترلر
  • کنترل صدای راحت از روی کنترلر با استفاده از تاچ پد
  • موتورهای لرزاننده قابل حذف برای تغییر وزن و مقدار لرزش کنترلر

این کنترلر طراحی جالب توجهی دارد و کاربرانی که حتی نیاز خاصی به شخصی سازی نداشته باشند بدون شک به آن علاقه مند می شوند . طراحی ارگونومیک و قطعات قابل تنظیم باعث شده‌اند تا این کنترلر طراحی ماژولار داشته باشد و سرعت مورد نیاز گیمر را ارائه دهد. قطعات قابل تغییر این کنترلر عبارت‌اند از:

– چهار پدال پشت کنترلر

– دکمه تغییر عملکرد دکمه‌ها

– سه آنالوگ با ارتفاع و قوس‌های مختلف

– دکمه‌های شانه‌ای با حساسیت بالا

– قابلیت تغییر مقدار حرکت دکمه‌های شانه‌ای

– انواع دکمه‌های جهتی

– بدنه مغناطیسی قابل تغییر

جدیدترین کنترلر پلی استیشن چهار

با توجه به قابلیت های این کنترلر شرکت سونی باید شاهد یک رقیب جدی برای کنترلر های کنسول بازی خود باشد البته ورود شرکت های دیگر برای ساخت لوازم جانبی همواره با جذابیت هایی همراه بوده است و کاربران را برای خرید کنترلر اصلی کنسول خود به چالش دعوت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *