کامیون خودران گوگل

تور کامیون خودران گوگل آغاز شد. خودران بودن خودروها موضوع عجیبی نیست و این روزها از تاکسی تا خودروی شخصی خودران، برای افراد علاقه مند به فناوری بسیار عادی شده است.

اما شرکت گوگل تصمیم گرفته کامیون های خودران خودرا به زودی روانه بازار کند. یکی از شرکت های همکار گوگل اعلام کرد که کامیون های خودران تولیدی این شرکت به زودی تور خود را آغاز خواهند کرد.

کامیون های خودران گوگل

در واقع قرار است،  یک ناوگان بزرگ کامیون، از  هفته آینده آتلانتا را به مقصد کالیفرنیا ترک کرده و به سمت ماجراجویی های خود حرکت کنند. البته نباید این موضوع را نیز فراموش کرد که با وجود این که این کامیون ها می توانند بدون دخالت راننده در بزرگراه ها و خیابان ها حرکت کنند، اما برای کسب اطمینان و جلوگیری از وقوع حوادث پیش بینی نشده رانندگان حرفه ای در هر یک از این کامیون ها حضور خواهند داشت.

بنابراین می توان گفت گوگل همچنان در مرز اطمینان و عدم اطمینان به این کامیون ها در حرکت است. بر اساس این اطلاعات می توان این گونه استنباط کرد که این کامیون ها به صورت نیمه خودران طراحی شده اند و گاهی نیاز به دخالت راننده دارند، در حین سفر نیز راننده و سیستم خودران همگام با یکدیگر به بررسی وضعیت سفر می پردازند.

کامیون های خودران گوگل

شاید برایتان جالب باشد بدانید در این کامیون ها از نرم افزاری متفاوت از خودروهای خودران سواری وایمو استفاده شده. گرچه این ۲ در حوزه فناوری هوش مصنوعی شباهت هایی چشمگیر دارند . قرار است برای ارتقای فناوری ناوبری و هدایت این کامیون ها از اطلاعات جمع آوری شده از طریق دیگر خودروهای خودران تولیدی وایمو استفاده شود.

باید دید نخستین تور جادویی کامیون های نیمه خودران گوگل در نهایت به کجا خواهد رسید و آیا می تواند جاده موفقیت را طی کند یا خیر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *